5 שלבים לבניית אסטרטגיה שיווקית על ידי תוכן

לעולם הדיגיטלי יש כללים משלו ונראה כי אחד הכללים הבולטים בו דווקא מתייחסים לנושא התוכן, הרי כולו מבוסס על תוכן, לכן אין בו מקום לטעויות! עולם התוכן לא זר לאף בית עסק, בין אם מדובר בעסק גדול, קטן או בינוני, כולם בסופו של דבר בשלב מסים יתקלו בו, אם זה על מנת לכתוב פרופיל חברה, לכתוב ניוזלטר ללקוח או בעת פרסום ברשתות חברתיות. אז איך עושים את זה נכון? הכל בכתבה הבאה!blogging-336376_1280

  1. כתיבת תוכן שיווקי באתר החברה

אסטרטגיה נכונה מתחילה דווקא במרחב הפרטי של כל עסק, שהוא באתר התדמיתי שמייצג אותו בגאווה ברשת. לא בכדי נאמר שוב ושוב "אם העסק שלכם לא ברשת אתם לא קיימים". כל לקוח שמעוניין לדעת עליכם פרטים כדוגמת אופי פעילות החברה או מידע על שירותי/מוצרי החברה, ייגש למנוע החיפוש של גוגל ויכנס לאתר שלכם. כאן לתוכן יש תפקיד חשוב, כיוון שהוא "הפנים של העסק". מסיבה זו, חשוב להתחיל דווקא בבניית אסטרטגיה שיווקית באתר החברה.

  1. השקיעו בבחירת סלוגן מנצח

סלוגנים מושקעים, הם בלתי נשכחים וזה לא סוד. כולנו מכירים כמה סלוגנים מנצחים של חברות ענק כמו – את הסלוגן המנצח "טעם החיים", של קוקה קולה, או את הסלוגן של 012  סמייל "סתם כי בא לי לדבר" ועוד רבים וטובים. סלוגן מנצח יאפשר לכם להיות בלתי נשכחים ויסייע ללקוחות להבין מה הערך המוסף שלכם.

  1. גם ניוזלטר זקוק לתשומת לב משלו

תוכן שיווקי לניוזלטר חייב להיות מנצח, כזה שיגרום ללקוח לפתוח את המייל ולקרוא את התוכן המוצע בו. עליכם לדעת כי תיבת המייל של כל אחד עמוסה מידי יום, ואין כאן מקום לטעויות. עליכם להיות ממוקדים, לבחור כותרת נכונה ולהניע לפעולה. למעשה, כל מילה בו חייבת להיות "בצבע".

  1. נהלו בלוג, תתפלאו כמה זה מוכר

ניהול בלוג הוא כלי שיווקי מספר אחד בעידן הדיגיטלי, כיוון שזו דרך נהדרת לגרום ללקוחות להגיע אליכם לאחר שהם כביכול "מכירים" אתכם. בבלוג כדאי לתת לגולש כתבה עם ערך מוסף כגון – טיפים, מדריכים ובכלל כל מידע אפשרי, אך השאירו את הלקוח סקרן.  את הבלוג תוכלו לנהל באתר שלכם ולהפיץ את הכתבות ברשת, או להיעזר באתרים חיצוניים.

  1. כתיבת תוכן ברשתות חברתיותפרסום ללקוחות ממגזרים שונים

רשתות חברתיות הן כלי מצוין שמאפשר לכם "לתקשר" עם לקוחות באמצעות תוכן. לכן התחילו לכתוב פוסטים מעניינים, העלו לפחות פעם בשבוע  סטטוס מעניין שיאפשר לכם לבנות אסטרטגיה נכונה בדיוק כפי שמכתיב לנו העולם הדיגיטלי.

לסיכום, לא בכדי נאמר "התוכן הוא המלך" אך אל תשכחו שהיצירתיות היא "המלכה". לכן, בכל הקשור לכתיבת תוכן – היו יצירתיים, ממוקדים, התאימו את התוכן לאופי פעילות העסק שלכם והכי חשוב – בלי טעויות כתיב!

המאמר נכתב על ידי אתי דהאן, בעלים של חברת Wewrite הזמנת תוכן און-ליין.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016