ערוץ פרסום בעלייה: טיקטוק – לא רק לילדים ונערים (וגם – ממומן בטיקטוק)

Tiktok הוא סטארטאפ צומח במהירות המספק פלטפורמה לפרסום מקוון. היא קיימת כ-10 שנים אך כעת היא על סף הפיכתה לאחת מפלטפורמות הפרסום הגדולות בעולם. הם משתמשים בבינה מלאכותית כדי לעזור לאנשים למצוא את המותגים והמוצרים האהובים עליהם.

Tiktok הוא סטארטאפ המספק תוכנה ליצירה וניהול של קמפיינים פרסומיים.

מפרסמים עוסקים בתחום של שיווק דיגיטלי לעסקים רוצים להגיע לקהל היעד שלהם, אז הם צריכים להתחיל במסע פרסום בטיקטוק. הם עושים זאת על ידי יצירת מסע פרסום ומיקוד אותו לאנשים הנכונים.

מה עוד חשוב לדעת בנושא?

Tiktok הוא ערוץ פרסום חדש שהולך וגדל בפופולריות. זוהי אפליקציה המייצרת תוכן לילדים ובני נוער. לאפליקציה יש גם אתר שבו משתמשים יכולים למצוא תוכן שהם אוהבים. Tiktok גייסה מימון של 7 מיליון דולר ממשקיעים כולל Sequoia Capital, Andreessen Horowitz ו-Formation 8.

Tiktok היא פלטפורמה המאפשרת לך ליצור מודעות משלך ולהציב אותן באינטרנט. Tiktok הוא כלי נהדר לצעירים שרוצים לפתוח עסק משלהם או סתם רוצים להרוויח קצת כסף.

זוהי פלטפורמת פרסום מבוססת מדיה חברתית המאפשרת למפרסמים למקד ילדים ובני נוער. Tiktok שונה מפלטפורמות אחרות מכיוון שאין לה מבנה עמלות. במקום זאת, היא מסתמכת על המעורבות של המשתמש עם מותגים, מה שאומר שהם מחויבים רק כאשר הם מעורבים במודעות.

לסיכומו של דבר,

Tiktok היא פלטפורמת פרסום המאפשרת למפרסמים מתחום שיווק דיגיטלי לעסקים להגיע לילדים ובני נוער דרך הערוצים הדיגיטליים שלהם. Tiktok מיועד לא רק לילדים ובני נוער, אלא גם למפרסמים שרוצים למקד לקהל מבוגרים. הפלטפורמה מאפשרת למפרסמים ליצור תוכן משלהם ולפרסם אותו ברשתות החברתיות של Tiktok. זה נותן להם את ההזדמנות להגיע לקהל שלא הייתה להם גישה אליו אחרת.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016