סוגי שערים חשמליים

שלל סיבות מביאות אדם להתקין אצלו שער אוטומטי. אם בגלל גניבות, תפיסת מקום חנייה או אפילו סתם כדי להחנות את הרכב באופן תקין ולפי החוק.

אז למי פונים בשביל לעשות שער חשמלי ומהי העלות הכוללת של הרכב שערים חשמליים?!

סוגי שערים חשמליים

אין ספור סוגי שערים חשמליים קיימים עבור מטרות שונות ולכם, כל שנותר, הוא למצוא את הסיבה לשמה תעשו שער חנייה חשמלי בפתח או ליד הבית שלכם.

כיצד לבחור את מחסום החניה החשמלי הטוב ביותר

בין אם אתם צריכים להזמין מקום חניה או להרתיע את השכן המעצבן שלכם מחנייה או נסיעה לאחור בחניה הפרטית שלכם, מחסום חניה מתקפל יעזור לכם בכך.

שער לחניה מסוג מחסום חניה מתקפל וחשמלי, הוא אמצעי מרתיע יעיל כדי להרחיק מכוניות אחרות ממקום החניה או השביל שלכם. אתם מתקינים את המחסום על משטח בטון ונועלים אותו. כאשר אתם צריכים לחנות, אתם פשוט פותחים את המחסום ומקפלים אותו כדי שתוכלו לנסוע מעליו.

הרתעה מפני גניבה

חלק מבעלי המכוניות, משתמשים גם במחסומי חניה כדי להרתיע גנבי רכב. אתם פשוט מתקינים את המחסום בכניסה לחניה או לחניון, זאת כדי להרתיע גנבים מלפרוץ למכונית שלכם. למרות שהוא אינו יעיל כמו מנעול הגה או מוסך מאובטח, מחסום חניה יכול לספק הרתעה מסוימת.

שיקולים מרכזיים בקניית מחסום חניה חשמלי

כדי להרתיע מספיק, מחסום חניה חשמלי צריך להיות חזק. מחסומי פלדה חשמליים, הם הטובים ביותר. כמו כן, המחסום וכל חומרי ההרכבה, צריכים להיות גם עמידים בפני מזג אוויר ועמידים בפני חלודה.

בדקו גם את איכות המנעול. המנעול צריך להיות עמיד בפני חבלות ועמיד גם בפני מזג אוויר לא קל.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016