איך להגיע לעמוד ראשון בגוגל?

אם יש לכם אתר אינטרנט, אתם ודאי רוצים שהוא יגיע להרבה אנשים ושהרבה גולשים ייחשפו אליו וכמובן גם ייכנסו אליו. יכול להיות שזהו אתר תדמיתי שמציג אתכם ואת העסק שלכם או שזו חנות אונליין שבה אתם מוכרים מוצרים ולכן כל כך חשוב שהאתר שלכם ימשוך תנועה, כי בסופו של דבר זו הפרנסה שלכם. 

אז איך להגיע לעמוד הראשון בגוגל? אחת הדרכים שנחשבות לאפקטיביות ביותר להשיג תנועה לאתר שלכם הוא באמצעות הגעה לעמוד הראשון בגוגל. אנשים כיום מחפשים כל דבר בגוגל, בין אם זה בעל מקצוע, מוצר, מידע על תחומים מסויימים ועוד. בנוסף, אנשים נוטים לבחור את העמוד שאליו ייכנסו וממנו יקבלו מידע מהתוצאות הראשונות שמופיעות בגוגל. כל מה שנמצא מעבר לעמוד הראשון בגוגל, כנראה שייעלם מעיניהם של הגולשים שברוב המקרים אינם יטרכו לצפות בתוצאות החיפוש מעבר לעמוד הראשון המוצג בגוגל על פי מילות המפתח שבהם הם עשו שימוש כדי למצוא את מה שהם מחפשים.

אז מה בעצם צריך לעשות כדי להגיע לעמוד הראשון בגוגל?

גוגל הוא מנוע חיפוש מאוד חכם ומתקדם, יש לו אלגוריתמים שסורקים כמות עצומה של עמודים מרחבי הרשת ומתוך כולם הוא בוחר מיהם העמודים הרלוונטיים ביותר בהתאם לחיפוש שביצע הגולש ואותם הוא יציג בעמוד הראשון בגוגל. אז יש כאלה שיגידו לכם שאתם צריכים לחשוב כמו גוגל, אבל איך בעצם אתם יכולים לחשוב כמו מנוע חיפוש ולדעת מהו סוג התוכן שאלגוריתמים של גוגל יעדיפו להציג? הפתרון הוא פשוט להכין לגולש תוכן מתוך מחשבה של איזה תוכן ובאיזה דרך הוא יוצג כך שהוא הכי יעניין את הגולש ולכתוב תוכן עבור הגולשים שיגיעו אליכם לאתר ולא עבור מנוע החיפוש. 

כתיבת תוכן אותנטי, מעמיק ומתוך מחשבה על הגולש, יחד כמובן עם כך שתעשו גם התאמה למנועי חיפוש, או כפי שקוראים לכך בשפה המקצועית – אופטימיזציה, יביאו לכך שהסיכויים שלכם להגיע לעמוד הראשון בגוגל יעלו. זה יכול לקחת זמן, אך עם עקביות והתמדה זה יכול לקרות.

אבל הדרך הטובה ביותר והנכונה ביותר לעשות זאת, היא דרך מקדם אתרים מקצועי ומיומן שמכיר את הדרך להגיע לעמוד ראשון בגוגל ולתת לו לקדם את האתר שלכם על פי השיטות והדרכים שאותם הוא מכיר ומיישם שנים רבות. 

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016