יתרונות במערכת סמס לשיפור מכירות אתר אונליין

כל בעלי העסקים מעוניינים להגדיל מכירות, לשפר את רווחיות העסק וליהנות מעסק מצליח ומתקדם. כדי להגדיל מכירות כדאי לפתוח אתר מכירות אונליין – כך ניתן לזכות בחשיפה רחבה ולמכור מוצרים לקהל לקוחות רחב, ללא תלות במיקום גיאוגרפי. כיום, בעידן הטכנולוגי המתקדם שבו אנו חיים, כל עסק חייב להקים אתר מכירות באינטרנט. האתר זמין לגולשים מכל רחבי הארץ והעולם וניתן לרכוש בו מוצרים ללא תלות בשעות הפעילות של העסק, וכך ניתן לזכות בלקוחות חדשים ולהגדיל משמעותית את היקף המכירות ואת רווחי החברה.

איך לשפר את המכירות באתר המקוון של העסק?

לאחר שהשקעתם זמן, כסף ומשאבים רבים בתכנון ובהקמת אתר מכירות אונליין, כעת עליכם להתמקד בפעולות שיווק כדי לחשוף את האתר ולהגדיל את מספר הגולשים המגיעים אליו. אחד הפתרונות היעילים והמוכחים לשיפור מכירות באתר אונליין הוא באמצעות מערכת מקצועית לשליחת הודעות SMS. בעזרת מערכת סמס ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות, לנהל ביעילות ובנוחות מועדון לקוחות, ויש אפשרות לשלוח הודעות טקסט עם קישור לדף נחיתה ייעודי או לצרף קישור ישירות לאתר המכירות אונליין.

באמצעות המערכת ניתן לחשוף את אתר המכירות, להגביר את תנועת הגולשים והלקוחות הפוטנציאליים, לנתח מידע חשוב כדי לעקוב אחרי הקמפיין ולבחון את מידת הצלחתו ואת האפקטיביות שלו. כך, לדוגמה, אפשר לבדוק כמה הודעות נשלחו בפועל, מי מרשימת התפוצה קיבל את ה-SMS למכשיר הנייד שלו, מי פתח את הקישור לאתר המכירות והקליק עליו כדי לגלוש לאתר ועוד.

מערכת יעילה וידידותית לשיפור המכירות באתר

מערכת סמס נחשבת לחלק בלתי נפרד מערוצי השיווק של אתרי מכירות אונליין. על פי מחקרים ונתונים שנאספו עולה כי כ-98% מהלקוחות שקיבלו הודעת SMS פותחים אותה כדי לצפות בתוכן, רבים מהם לוחצים על הקישור המצורף בהודעה וכך הם מגיעים לאתר המכירות ומחליטים האם לרכוש מוצר, להשאיר הודעה, לשאול שאלה או לפנות למנהלי האתר בערוצי תקשורת אחרים.

הודעות SMS נחשבות לאישיות יותר, וניתן לנסח אותן באופן אישי ולכלול את שם הלקוח בפתח ההודעה. הודעות SMS מחזקות גם את הקשר ואת המחויבות של הלקוח לעסק, הן מאפשרות לשמור על קשר ישיר ואישי עם לקוחות החברה ועם לקוחות פוטנציאליים, ובעל העסק זוכה לתמורה מלאה בעד המחיר ולתוצאות משביעות רצון.

לכן, רבים מבעלי אתרי המכירות אונליין החלו לשלב שליחת הודעות SMS כחלק בלתי נפרד מפעולות השיווק של אתר המכירות. למערכת SMS יתרונות רבים בהשוואה לחלופות, ובעלות משתלמת ניתן לשפר משמעותית את יחס ההמרה של האתר, להגדיל מכירות ולזכות בחשיפה ממוקדת אך רחבה.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016