הקלטת ישיבות – מי אחראי לכך

מחקרים הראו כי פגישות הן דרך טובה לחלוק רעיונות ולקבל משוב מאנשים שאינם מעורבים בתהליך קבלת ההחלטות. כמו כל תקשורת אחרת, חשוב להבין את מטרת הפגישה לפני שמזמינים את המשתתפים. על מנת שהכל יהיה מתועד ומוסדר, ניתן להיעזר כיום במגוון אמצעים לצורך הקלטת ישיבות. ניתן להגדיר שאחד המשתתפים יהיה אחראי לכל או לציין נוהל כללי שעוסק בכל ההקלטות בארגון. 

חיוני לכל משרד

היכולת להקליט פגישות ולשתף אותן עם עמיתים היא חלק חשוב בכל משרד. כתוצאה מכך, פגישות מוקלטות ומשותפות על מנת לוודא שכולם מקבלים בסופו של דבר את אותו המידע. אם פגישה לא הוקלטה, אז קל לשכוח חלק חיוני מהתוכנית שלך.  

הקלטת ישיבות בקול או וידאו

כמעט כל חברה כיום תשתמש בשיחות ועידה בווידאו, בין אם כשירות המוצע על ידי ספק חיצוני או כתוכנית ועידת וידאו פנימית המשולבת בסביבה של החברה עצמה. ענף שיחות ועידה בווידאו נועד כדי לפתח פתרון איכותי לשיחות ועידה בווידאו. פתרון אפשרי חולק את הפונקציונליות של מערכת הטלפון של הלקוח עם כל עובדי החברה. 

ישנה אפליקציה פשוטה לתפעול להקלטת פגישות. זה מאפשר לך להקליט את כל נקודות המפתח של הפגישה שלך בפורמט וידאו ולשמור אותם כקובץ שמע. ניתן אף להוסיף קבצי שמע משלך עבור כל משתתף. 

שימו לב שבוחרים פורמט שמספק איכות השמע טובה (לא תמיד מתקבל אם מקליטים באמצעים פשוטים מדי כמו טלפונים ניידים). 

צרו קשר לצורך תמלול שיחות וידיאו >>>

לסיכום, פגישות הן הזדמנות טובה לדון ולשתף רעיונות עם אחרים, עובדים, שותפים ואף לקוחות. פגישות יכולות להוות הזדמנות טובה לעובדים לשאול שאלות על פעילות החברה או יעדיה. הקלטה בסאונד או בוידאו יכולה לאפשר הכנת תקצירים ותמלילים איכותיים. 

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016