סרטון תדמית לעסק – למה זה חשוב?

סרטון תדמית לעסק - למה זה חשוב?

כפי שאנחנו יודעים, ישנן דרכים שונות כיצד אנחנו יכולים לקדם ולשווק את העסק שלנו. בין אם זה דרך פרסומות ברשת, בין אם זה דרך שלטי חוצות, פרסום ברדיו, בטלוויזיה, דרך פליירים שאנחנו מחלקים בתיבות דואר או ברחוב ועוד. 

אך אין ספק שהכלי הטוב ביותר לצורך לשיווק וקידום העסק בקרב קהלים שונים ומגוונים, הוא סרטון תדמית לעסק – בפרט אם מדובר בסרטון אנימציה ייחודי. מדובר בכלי שהוא על פניו סטנדרטי ופשוט, אך יש לו משמעויות רבות, יש לו השפעה רבה, וגם אם הוא נראה מורכב לביצוע, הרי שהוא מאוד פשוט וקל, בהנחה כמובן שבוחרים את האנשים הנכונים שייצרו אותו עבורנו. 

סרטון תדמית אנימציה לעסק, הוא סרטון קצר שאנחנו מייצרים על פי תוכנית ותסריט עליו אנחנו מחליטים מראש, זאת במטרה לשווק את העסק, את המוצרים, השירותים והפעילויות השונות שהוא מייצר. אנחנו יכולים להשתמש בסרטון כזה לצורך שיווק עסק בכל תחום, כולל ארגונים, עמותות, ועוד. הכל כמובן בהתאם למטרה שאנחנו מציבים בפנינו. 

מדוע סרטון תדמית הוא חשוב ונכון?

  1. ראשית, סרטון תדמית, בניגוד לאמצעי פרסום אחרים, ניתן להשתמש בו בפלטפורמות וכלים שונים. כלומר, אנחנו יכולים להציג אותם באתר האינטרנט שלנו, בעמוד הפייסבוק, אנחנו יכולים להציג אותו ביוטיוב וברשתות חברתיות אחרות, אך אנחנו יכולים גם להציג אותנו באירועים שונים שאנחנו עורכים, מצגות ובמקרים אחרים בהם אנחנו רוצים לקדם את העסק שלנו. אנחנו יכולים גם להעביר אותו בקלות לגורמים שונים, שיציגו אותו בפני הלקוחות שלהם או בפני קהלים שונים, גם לא בפנינו. 
  2. שנית, סרטון תדמית, בפרט סרטון אנימציה, יכול לזקק בצורה הכי פשוטה והכי ברורה את המטרות והרעיון של העסק. אנחנו לא צריכים לעסוק פה בחומרים רבים, אנחנו לא צריכים לבצע פעולות רבות, סרטון קצר יכול לפעמים להסביר הכל בצורה פשוטה וברורה. 
  3. שלישית, מאוד קל להכין אותו, הוא לא דורש הרבה כוח אדם, הוא לא דורש תקציבים גבוהים, כל מה שצריך זה אנשי מקצוע שיודעים להכין ולערוך סרטון כזה ותוכנות מתאימות לשם כך. 
Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016