מדוע חשוב לעבוד עם רעיונאי מקצועי?

בעולם הפרסום יש כמה מונחים שאנשים מכירים לפחות בשם אבל לא במובן שלהם, ובכל זאת משתמשים בהם מבלי להבין עד תום למה הכוונה. רעיונאי מקצועי הוא אחד מהם, והמילה הזאת מופיעה כעת בכל מקום כמעט משום שיותר ויותר אנשים נוטים לשווק את עצמם במקום להיעזר באיש מקצוע. הם שמעו את המונח רעיונאי מקצועי והם בטוחים שזה מה שהם עושים כשהם כותבים על העסק שלהם, אבל זה לא כך. רעיונאי מקצועי ואיש שכותב דף נחיתה לעסק של עצמו זה לא אותו דבר למרות שאין ספק ששניהם מנסים לקדם ולמכור עסק, שירות או מוצר. רעיונאי מקצועי, אחרי לימודים או ניסיון רב בעבודה, הוא האיש לוקח את העסק שלכם ומשתמש בכישרון וביכולת שלו למצות ממנו מסרים מכירתיים, שיפרסו אוו וימכרו אותו בצורה מדויקת.

מסרים אפקטיביים

יש הבדל בין כתיבה מהקישקעס על העסק שלך לבין כתיבה אפקטיבית שמוכרת את העסק שלך, ואת זה עושה הרעיונאי המקצועי. לא רק משום שהוא למד איך להשתמש בכלים מסוימים אלא משום שיש לו את הליך החשיבה שמאפשר לו לראות אותך ואת הלקוחות שלך מהצד, בזמן שאתה רואה אותם רק מהכיוון שלך ולא רואה דברים מהותיים שאיש מקצוע יודע שהם יוכלו להיות אפקטיביים יותר בהליך המכירה שלך. רעיונאי מקצועי מבין אותך אבל גם את הלקוחות שלך ויותר חשוב מזה – את הערוצים הנכונים והיעילים ביותר שבהם אפשר וצריך לשווק אותך.פרסום ללקוחות ממגזרים שונים

רעיונאי מקצועי הוא איש רעיונות

רעיונות יש לכולם למכביר, אבל החכמה היא לזהות את הרעיון שעובד הכי טוב ולשכלל אותו תוך כדי תנועה וניסוי בשטח, כדי למצוא את הדרך שבה יביא גם לתוצאות. רעיונאי מקצועי שמציג ניסיון רב שנים בהבנת הלקוחות מכיר כבר את השוק של כל כך הרבה מוצרים ושירותים, שהפתרונות שהוא יכול להציע ללקוחות נשען כבר על מה שעובד בשטח מניסיון, על מה שהוא יודע שאנשים אוהבים ועל כל הדקויות שלמד לזהות אצל צרכנים במהלך השנים. היתרון של רעיונאי מקצועי כזה הוא שהמחשבה שלו רק מתחדדת, לטובת הלקוחות בלבד.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016