פרסום כתבות יחצ

פרסום כתבות יחצ

אם יש לכם אתר אינטרנט שאתם מייעדים לו תפקיד חשוב ומרכזי בשיווק העסק שלכם, אתם עסוקים ומשקיעים מן הסתם, גם בנושא של קידום האתר במנועי החיפוש וברשתות החברתיות וגם בפרסום ממומן שלו באינטרנט. עולם השיווק הדיגיטלי הוא עולם רחב ומגוון שרק הולך ומתרחב עם אפשרויות נוספות וחדשות הנכנסות לשוק בכל שנה. אחת מאפשרויות הקידום היותר מוצלחות בהיבט זה היא האפשרות של פרסום כתבות על חברת בסט לינקס ובשורות הבאות נסביר בדיוק מה זה אומר.

מה זה פרסום כתבות יחצ?

ובכן, יחסי ציבור היא פרקטיקה עתיקת יומין שעד לפני עשור או שניים הייתה נגישה אך ורק לחברות גדולות. חברות אלה עבדו עם משרדי יחסי ציבור שדאגו לפרסם עבורן כתבות בעיתון, כתבות שלכאורה מיועדות להוות חדשות עבור הקורא, אך בפועל מטרתן היא לקדם את החברה בקרב קהל היעד שלה. כך למשל, כאשר אתם קוראים ידיעה על חברת תרופות שפיתחה תרופה חדשה או נכנסה לשלב הבא בניסויים של תרופה חדשה, או כאשר אתם קוראים על מפעל בטחוני שערך ניסוי בנשק חדש, המדובר בידיעת יחצ שפורסמה בעיתון ביוזמת החברה עצמה. צמיחת האינטרנט הפכה את האפשרות הזאת לזמינה גם עבור עסקים קטנים ובינוניים במסגרת שירותי פרסום כתבות יחצ.

במסגרת שירותים אלה אתם יכולים למעשה להזמין כתבה שתיכתב עבורכם על ידי כותב תוכן מקצועי ותכלול את כל המסרים השיווקיים שאתם רוצים להעביר לקהל היעד שלכם, אבל תיכתב בצורה עיתונאית ואינפורמטיבית ולא כמו פרסומת אחת ארוכה. את הכתבה תוכלו אז לפרסם בשורה ארוכה של אתרים, החל מאתרים קטנים ושוליים, דרך אתרים של מקומונים ואתרים ענפיים למיניהם וכלה באתרי תוכן מובילים ובאתרי החדשות המובילים בישראל. בכך למעשה, תוכלו ליצור חשיפה נרחבת של העסק שלכם בקרב קהל היעד בצורה שעוקפת את המחסומים שמפעילים מרבית הקוראים אל מול פרסומות קלאסיות.

מי מציע את השירות?

השירות של פרסום כתבות יחצ מוצע בדרך כלל על ידי חברות המתמחות בשיווק באינטרנט ומספקות גם שירותי קידום. כתבות אלה יכולות לשרת אתכם בהיבט חשוב נוסף הנקרא קישורים נכנסים. בתוך הכתבה תוכלו לשלב קישור שיוביל לאתר שלכם, וכאשר גוגל יזהה את הקישור הנכנס הזה שמפנה אליכם מאתר תוכן חשוב, זה יכול בהחלט להעלות את הדירוג שלכם בגוגל ולסייע לכם להתקדם אל ראש תוצאות החיפוש. המדובר כמובן בתהליך שצריך להתבצע על ידי גורם מקצועי ולכלול פרסום כתבות יחצ על בסיס קבוע ובתדירות הנכונה, אבל בסופו של דבר, את כלל השירותים הללו תוכלו להזמין מחברות המתמחות בתחום השיווק באינטרנט. חברות אלה תדאגנה לכם גם בהיבט של כתיבת הכתבה עצמה, גם בהיבט של שילוב הקישור המתאים במיקום המתאים בטקסט וגם בפרסום הכתבה בכל אתר תוכן אותו תוכלו לבחור, רצוי בייעוץ של אנשי מקצוע.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016