ניוזלטר – פרסום ושיווק יעיל

ניוזלטרעולם השיווק בהחלט השתנה עם השנים והתפתח, אומנם האינטרנט איתנו כבר לפני שנות ה-90, אך עם הזמן הוא השתנה ועימו השתנו התחומים השונים כגון השיווק והפרסום. בשנות ה-90 השיווק נעשה על ידי אמצעי המדיה הגדולים, שהם הטלוויזיה, העיתון והרדיו, כך שהמסר נשלח אל כמה שיותר אנשים, מה שגרם לשליחת המסר לקהלים לא ספציפיים וראי לכך, הוא נשלח לעיתים ללא הצורך, אל קהלים שהמסר כלל לא מדבר אליהם. כיום, יש אפשרות להשקיע ולכוון יותר לפילוח האוכלוסייה, בבחירת שליחת המסר. לפני ששולחים מסר, כדאי לברר למי הוא מתאים ומיועד וכתוצאה מכך לבחור את הערוצים שיש לשלוח אותו באמצעותם.

צרו קשר עם Killermedia לבחירה במסר הנכון

לדוגמא, מסר שאמור להישלח אל פלח מבוגר באוכלוסייה, לבטח לא יישלח לאינטרנט, אלא בעיקר לרדיו, לעיתון ולטלוויזיה. בכדי להבטיח נכונות גבוהה והקשבה מצד הלקוח, חשוב לסמן היטב את קהל היעד של המוצר ושל המסר, לפני ששולחים אותו באופן כללי.

פרסום ושיווק יעיל

באמצעות האינטרנט ניתן למדוד בקלות יותר את מידת השיווק והפרסום שנעשית ואת האופן שהיא משפיעה על כל קמפיין. כעושים שיווק באינטרנט אפשר לדעת הרבה יותר מאשר באמצעי תקשורת אחרים, על מידת ההשפעה שיצר המסר על קהל הנמענים. חלק משיווק באינטרנט הוא באמצעות ניוזלטר, המשמש כעיתון מקוון, שתפקידו לשלוח מידי פעם עדכונים, מידע יעיל, פרסום ושיווק לכל חברי המועדון, או ללקוחות חדשים.

ניוזלטר לקהל יעד ספציפי

בשונה מאמצעי התקשורת האחרים, ששולחים את המסר לכמה שיותר אנשים באוכלוסייה, שיווק דרך פייסבוק מפלח את האוכלוסייה ויוצר קהל יעד שונה, כאשר לכל קהל יעד מתאים מסר אחר. באמצעות השיווק באינטרנט ניתן לבחור לאיזה קהל יעד לשייך את המסר, לדוגמא ניוזלטר המיועד לקהל יעד ספציפי, יישלח לכל אחד ואחד בדואר אלקטרוני, לפי ההתאמה שלו אל המסר שנשלח. ניוזלטר איכותי ומושקע, ייכתב על ידי קופירייטר מוצלח, שישקיע בתוכן איכותי שיעשה את העבודה בצורה טובה, כך שיצליח למשוך ולקלוע למטרה לכמה שיותר יעדים. באמצעות גוגל ניתן לפלח את האוכלוסייה בקלות, לפי קטגוריות של מין, גיל, תחומי עניין, מקצוע ועוד. לאחר בדיקת קהל היעד, יש לשלוח ניוזלטר לכל קבוצה, בהתאם לתחומי העניין שלה וכל שאר הפרמטרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016