איך להוזיל את עלויות קידום האתר שלך?

בעידן בו כל עסק מעוניין לחסוך כמה שיותר בעלויות ולהגיע לתוצאות טובות מבחינת קידום, לא נותר לנו אלה לשנס מותניים ולהתחיל לעבוד באופן עצמאי. אך השאלה הנשאלת היא – מהיכן נצבור את הידע הרב הטמון בקידום האתר? הרי לבל נשכח כי מדובר במשימה די מורכבת שהיא אינה חד פעמית, אלה דורשת עקביות, ניסוי וטעייה ומשאב חשוב ויקר שהוא – הזמן. הבאנו לפניכם שלושה דרכים יצירתיות שיאפשרו לכם להוזיל עלויות ולהביא את האתר שלכם למקום נחשק במנוע החיפוש של גוגל!

  1. שיעורים פרטיים בנושא קידום האתר

שיעורים פרטיים אולי מוכרים לנו יותר מבית הספר, אך אין זה אומר כי בגיל מבוגר יותר לא ניתן ליישם אותם ולהפיק מהם ידע מקצועי שישרת אתכם בנאמנות רבה. נכון שיש לא מעט קורסים וסדנאות בתחום קידום אתרים, אך שיעורים פרטיים יאפשרו לכם ליהנות ממגוון יתרונות:

קידום אורגני לאתרים

למד על התנועה באתר שלך בגוגל אנליטיקס

  • אתם בוחרים את השעות הנוחות לכם.
  • תוכלו לחלק את השיעור לכמה שיעורים ובין לבין לתרגל.
  • השיעורים הם אחד על אחד ללא הסחות דעת.
  • המחיר הוא על פי שעה, אין הפתעות.
  • תוכלו להתמקד בנושא שאתם מתקשים בו.
  • ועוד.

למעשה, ניתן לראות כי מדובר ביתרונות רבים, כך שנותר לכם לפנות כמה שעות, למצוא מקדם אתרים מיומן ולהתחיל באתגר קידום האתר.

  1. היעזרות בשירותי קישורים בלבד

זה לא סוד שקישורים הם הגורם המכריע בתהליך קידום האתר, הרי האלגוריתם של גוגל בישראל מייחס חשיבות רבה לקיום הקישורים. על מנת להשיג את הקישורים הטובים ביותר, נדרשת מכם יצירתיות ולעיתים גם לצאת מאזור הנוחות ולחשוב "מחוץ לקופסא". למעשה, כולם מכירים את הדרך הקלה להשגת קישורים, אך במקרה זה איכות הקישור תהיה על פי המאמץ שבצעתם על מנת להשיג אותו.

  1. שירות ייעוץ לקידום האתר

יש לא מעט כשלים בהם נתקלים מקדמי אתרים, בין אם מדובר על מקדמים שזוהי עבודתם או בעלי עסקים המקדמים את העסק הפרטי שלהם. לעיתים, פעולות שליליות נגרמות ממורכבות האתר, מעדכוני האלגוריתם של גוגל, פעולות שאינן תקינות ועוד. לרוב, פעולות אלו מתבצעות עקב חוסר ידע ויוצרות פעולה הפוכה לגמרי מהמצופה. מקרים אל יכולים להוביל לאיבוד האתר מהתוצאות האורגניות (במקרה הגרוע) ובמקרה הטוב האתר אינו מתקדם בתוצאות החיפוש.

במקרים אלו, שירותי ייעוץ לקידום האתר יכולים לסייע לכם רבות וכמו שאומרים – "להזיז עניינים" תרתי משמע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016