טיפים לעיצוב לוגו טוב

עיצוב לוגו טובהלוגו שלנו הוא הפנים של העסק, ולכן חשוב שהוא יעוצב בצורה טובה. מלבד זאת, ברגע שבחרנו לוגו לעסק, יהיה קשה יותר לשנות אותו בהמשך, ולכן הוא חייב להיות מושלם. לשם כך הכנו לכם מספר טיפים לעיצוב לוגו בצורה טובה.

צבעי הלוגו – אל תעמיסו על הלוגו יותר מידי צבעים. השתמשו בשלושה צבעים לכל היותר ללוגו שלכם. בנוסף, חשוב שהלוגו שלכם יראה טוב גם שהוא מוצג בגוונים של שחור לבן.

Less is more  – חשוב לא להעמיס אלמנטים רבים על הלוגו ולשמור על פשטות. הימנעו מאלמנטים מורכבים ומסובכים מידי. חשוב שאת הלוגו יהיה קל לתאר.

לוגו ברור – שימו לב שהלוגו ברור במידה ואתה משתמשים באותיות בלוגו. ובכלל שניתן להבין מה משמעותו וכי ניתן לזהות את האלמנט שנמצא בו. שימו לב שהלוגו נראה ברור גם כאשר משנים את הגודל שלו.

היו מיוחדים – חשוב לייצר לוגו מיוחד ובולט שלא קיים בשום מקום אחר. אל תשתמשו בלוגו דומה ללוגו שכבר קיים. היו מקוריים ומיוחדים.

צרו קבוצת מיקוד – חשוב ליצור קבוצת מיקוד שתיתן לך חוות דעת אובייקטיבית על הלוגו. קבוצת מיקוד מורכבת מאנשים זרים שחווים דעת אובייקטיבית על הלוגו.

צרו תמונה מקורית – חשוב שהתמונה שנמצאת בלוגו תעוצב באופן מקורי במיוחד עבור הלוגו שלכם ולא תירכש בבנק תמונות. בצורה זאת לא תראה את התמונה הזאת בשום מקום אחר.

צרו לוגו אלמותי – חשוב שהלוגו שלכם לא יהיה טרנד חולף אלא יחזיק מעמד לאורך שנים. הלוגו שלכם אמור להחזיק מעמד לשנים רבות ולכן חשוב שהוא לא יהיה בנוי לפי משהו אופנתי ויעוצב בצורה חזקה.

התאימו את הלוגו לאמירה ולקונספט של העסק – חשוב שללגו יהיה קשר למה שהעסק מייצג עם צבעים מתאימים למוצרים ולשירות של העסק. לדוגמא: אם העסק שלכם עוסק בבריאות מן הסתם חשוב לשמור על צבעים רכים ומרגיעים, אם העסק שלכם עוסק בטכנולוגיות צבעים אפורים ומתכתיים יתאימו יותר.

אל תשתמשו בערבוב של פונטים בלוגו – לוגו מורכב מפונטים וחושב לא לערבב יותר משני פונטים בלוגו. עדיף להשתמש תמיד בפונט אחד מתאים לנושא ומנצח.

לסיכום נאמר שלוגו טוב הוא לוגו פשוט, חכם וקולע למטרה. עם זאת , גם לאחר שתמצאו את הלוגו המושלם עבורכם, תמיד יהיה מישהו שימצא לוגו מדהים ויפה משלכם, ולכן חשוב לשמוח בחלקכם ולהיות מרוצים מהלוגו שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016