5 סיבות להשתמש בפרסום בפייסבוק עבור העסק שלכם

סביר מאוד להניח שבזמן שאתם קוראים את זה, פתוחה אצלכם לשונית של פייסבוק, אולי אפילו הפייסבוק של העסק שלכם.

ככל שעובר הזמן, החשיפה האורגנית בפייסבוק יורדת משמעותית והפרסום בפייסבוק עולה כתוצאה מכך, זו אחת מהדרכים הטובות ביותר להגדיל חשיפה ותנועה עבור העסק שלכם, להשיג לקוחות נאמנים, לייצר לידים חדשים ולהפוך אותם ללקוחות משלמים. כמעט כל אסטרטגיה שיווקית שאנחנו בונים ללקוחות שלנו תכלול בתוכה פרסום ממומן, היות וזו יכולה להיות נקודת פתיחה מעולה המבטיחה הגעה בטוחה לקהל היעד במהירות ועם תקציב קטן יותר משנדרש בערוצי שיווק אחרים.

פרסום בפייסבוק לעסקים

(תמונה: ShutterStock)

המודעות בפייסבוק עובדות, אם עושים אותן בצורה נכונה.

עדיין יש לכם ספק? להלן 5 סיבות שיעזרו לכם להבין למה העסק שלכם צריך לפרסום בפייסבוק.

  1. הקהל שלכם נמצא בפייסבוק

בוודאות! עם יותר מ-2 מיליארד משתמשים בפייסבוק בכל חודש, אתם תמצאו את הקהל שלכם בפלטפורמה העצומה הזו, ותודות לעובדה שמשתמשים נוטים לבדוק את הפייסבוק שלכם כמה פעמים ביום ומבלים בממוצע 50 דקות בפלטפורמה – אתם מקבלים מספיק זמן להציג את המודעות וההצעות שלכם לקהל הזה ופוטנציאלית להגיע לכל אחד ואחד מהם.

 

  1. פרסום ממוקד שלא תמצאו בשום מקום אחר

אפשרויות הטרגוט בפייסבוק מדויקות בצורה בלתי רגילה! והן ממשיכות להשתפר כל הזמן (ישנם בממוצע 6 עדכונים בחודש לכלי הפרסום בפייסבוק). אפשרויות הטרגוט בפייסבוק כל כך מדויקות שזה מפחיד לפעמים. מציאת הקהל הנכון כולל בתוכו חיפוש על פי נתונים דמוגרפיים, מיקום, אירועים בחיים, תחומי עניין וגם פעולות שבוצעו באתר שלכם הנותנות לכם אפשרויות מעולות לשיווק מחדש.

 

לכן, לא משנה אם אתם מחפשים לפנות לאנשים בשנות ה-20 לחייהם שרק התארסו ומחפשים לקנות בית, או זוג נשוי שיום השנה שלהם מתקרב והם גרים באזור מסוים, או למשל רווק שהרגע קנה רכב חדש ועובד בהייטק, לא משנה מי זה, אפשרויות הטרגוט ימצאו לכם אותו, צריך רק לדעת איך לכוון אותן בצורה נכונה.

 

  1. עלות נמוכה ותוצאות מהירות

אתם יכולים להתחיל לפרסם בפייסבוק מיד אם אתם רוצים, לא צריך לחכות להדפסה של העיתון או לאישור של כל מיני גורמים, עם תקציב נמוך מאוד, אפשר כבר להתחיל ולבצע בדיקות למודעות ולראות תוצאות תוך כמה ימים בודדים.

 

אז אם יש לכם רעיון לקידום העסק, השקת מוצר או אתם פשוט רוצים להגיע לקהל הנכון, אתם יכולים לעשות את זה בעלות נמוכה יחסית לפני שאתם משקיעים הרבה כסף בקמפיינים. זו דרך מהירה ולהניע תנועה ולייצר לידים והמרות, אפשרויות הפרסום בפייסבוק לא דומות לשום דבר אחר שקיים בשוק היום.

 

יחד עם זאת, אם כבר התנסיתם בעבר בפרסום בפייסבוק וקיבלתם תוצאות שאתם לא מרוצים מהן, אתם צריכים להבין שזה לא כלי להצלחה מהירה! לוקח זמן לשפר את ההצעה, למצוא את הקהל הנכון ולחדד את משפך המכירות שלכם.

 

אם אתם צריכים עזרה בשיפור שלושת הגורמים הללו להצלחה, תפנו למשרד פרסום דיגיטלי מקצועי שיכול לכוון אתכם בדרך הנכונה להצלחה.

 

  1. הפרסום בפייסבוק אפקטיבי מאוד

הפרסום בפייסבוק הפך להיות ערוץ השיווק הפופולרי ביותר לעסקים המנסים להגיע ללקוחות וגם לעסקים המוכרים לעסקים אחרים. בהשוואה לערוצי פרסום מסורתיים כמו טלוויזיה, רדיו, שלטי חוצות ועיתונים, המודעות בפייסבוק אפקטיביות ביותר כשזה מגיע לייצור לידים חדשים והפיכתם ללקוחות משלמים. ישנם כל כך הרבה סיפורי הצלחה המראים צמיחה עצומה אצל עסקים אחרי שעברו לפרסום

אם אתם חושבים  שמאוחר מדי להתחיל לפרסם בפייסבוק, תהיו בטוחים שאין זמן יותר טוב מעכשיו, הכמות העצומה של האנשים הנמצאים "במדינת פייסבוק" רק מחזקת את העובדה שיש מקום לכולם.

 

פרסום בפייסבוק

(תמונה: ShutterStock)

 

  1. החשיפה האורגנית נמוכה מאוד

אם יש לכם דף עסקי בפייסבוק, תוכלו לשים לב שהפוסטים שלכם מגיעים לפחות אנשים. שתי הסיבות העיקריות לכך הן הצמיחה בשימוש בתוכן ממומן שצריך להיכנס לפיד של המשתמשים וגם האלגוריתם של פייסבוק שמראה רק תוכן רלוונטי למשתמשים על מנת להגדיל מעורבות ולשפר את חווית המשתמש.

 

האמת היא, שמספר האנשים מהקהל שלכם שיראה את התוכן עומד על ממוצע של 2-15%. ככה שאם יש לכם בדף 100 עוקבים, רק 2-15 מהם יראו את מה שפרסמתם. ואתם יודעים טוב כמה עבודה דורשת יצירת תוכן מוצלח, לכן, אתם חייבים להשתמש בפרסום בפייסבוק בכדי לאפשר לקהל שלכם לראות את מה שאתם מפרסמים.

 

כאמור, אפשרויות הדיוק בקהל, המגוון הרחב של המודעות והירידה החדה בחשיפה האורגנית מעידים על כך שכל עסק צריך לפרסם בפייסבוק. לפני שאתם ניגשים לכך, תתייעצו עם משרד פרסום המתמחה בפרסום בפייסבוק כדי לוודא שאתם נמצאים בדרך הנכונה ואוחזים בכלים הנכונים בדרך להצלחה!

 

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016