רישום דומיין – איך זה עובד

קניית דומייןרוב האנשים כבר מבינים כי האינטרנט הוא מכרה של זהב מודרני, וכל מי שרוצה לקחת חלק בעניין רצוי כי יהיה לו אתר אינטרנט משלו שאליו כל מי שמתעניין בשירות או במוצרים שהוא מציע יוכל להיכנס ולהתרשם. רגע לפני שפונים אל חברת בנייה וקידום של אתרים צריכים להחליט מה יהיה השם של העסק ומה לפי זה יהיה גם השם של האתר, שהוא גם הדומיין שאותו מקישים בשורה של הכתובת כאשר רוצים להגיע אל האתר. ברוב המקרים רצוי כי שם הדומיין ושם האתר יהיו דומים על מנת שזה יעלה במהירות ולא יצטרכו לחשוב יותר מידי כאשר רוצים לאתר את העסק, אך מלבד זאת צריכים לבדוק גם איזו מן סיומת תהיה לדומיין הנבחר.

בוחרים את שם הדומיין והסיומת

נאמר שיש לכם עסק של ציוד לחיות ואתם קוראים לעסק בשם "ד"ר פט", כעת מה שנותר לכם לעשות הוא להחליט האם המלל יופיע כפי שהוא בעברית או באנגלית והאם הסיומת של האתר תהיה סיומת ישראלית טיפוסית CO.IL או סיומת בינלאומית שהיא COM. ההחלטה היא מאוד אישית לכל סוג של עסק, אבל עבור עסק ישראלי מקומי רבים בוחרים את הסיומת הכי נפוצה של CO.IL שגוגל משייכת אוטומטית לחיפושים בתוך ישראל.

בודקים אם הדומיין שאותו רוצים בכלל פנוי

הצעד הבא הוא להיכנס אל אתרים שדרכם ניתן לבדוק האם הדומיין הזה בכלל פנוי, מפני שיכול להיות בעל עסק שכבר יש לו בעלות על הדומיין הזה ואז תצטרכו לחפש אחר האפשרות הבאה בתור שעדיין תהיה טובה מכל הבחינות של קידום האתר ברשת. הבדיקה היא מהירה ומאפשרת להבין תוך מספר שניות האם אפשר להתקדם אל עבר הרכישה ולהיות הבעלים הגאים של דומיין drpet.co.il או שאתם צריכים לחפש אלטרנטיבה אחרת.

מבצעים את הרישום בקלות

כאמור, הרישום עצמו אינו דבר כה מסובך ואפשר לרשום את האתר לאחר שממלאים את הפרטים של בעל האתר ודרכי התקשרות יחד עם התשלום שלרוב הוא לשנה אך בדרך כלל אפשרי גם לעשות רישום לשנתיים בעלות מופחתת ולחסוך על הדרך כמה שקלים. לאחר שמקבלים את האישור על רישום בהצלחה אפשר להתקדם עם הבנייה של האתר ולחפש אחר חבילת אחסון לאתר החדש שלכם. כמובן שכל אלה יכולים להתבצע בצורה עצמאית או דרך חברה שמסייעת תמורת תשלום להקים אתר בצורה מוגמרת ולקצור את הפירות עם המשך עבודה וקידום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016