שיווק עסק או מוצר באמצעות קופירייטר טוב

שירותי קופירייטינג מכילים למעשה כתיבה שיווקית של תוכן מסוגנן עבור דפי נחיתה שמשמשים לרוב כתחליף זול יותר לאתר אינטרנט, עבור בתי עסק קטנים שלא רוצים להוציא סכומים גבוהים על אתר אינטרנט רציני. דפי נחיתה בדרך כלל יכילו תוכן קצר אודות המוצר או השרות הנמכר וכמובן הנעה לפעולה, אם באמצעות מספר טלפון או באמצעות טופס למילוי פרטים. לא כולנו נלהבים להשאיר פרטים בדפי נחיתה, על כן עבודתו של קופירייטר מקצועי היא לשכנע את הנמען להמשיך הלאה, זאת הוא עושה באמצעות מסרים יצירתיים שאמורים לחדור למוחו של הנמען ולשכנע אותו להנהן בחיוב.

בנוסף לדפי נחיתה, קופירייטר מנסח סלוגן מנצח לעסק או למוצר, הסלוגן צריך להיות קצר, קליט וממצה, כך שהקושי הוא להעביר מסר מסוים במשפט קצר של מספר מילים בודדות. הרי כל אחד מאיתנו יכול לכתוב מסר ארוך ולתאר את השירות או את המוצר שאנחנו מנסים למכור, אך לא כל אחד יכול לתמצת זאת על סך של שישה מילים או פחות. קופירייטר משלב מוח יצירתי בתוך התוכן שהוא משווק, זאת הוא עושה באמצעות כתיבה מעניינת, מסקרנת, חריפה, ברורה ולא מבלבלת. על המסר שלו להיות אחיד ולא מסורבל, ללא ריבוי מסרים מתנגשים.ניוזלטר

קופירייטר מקצועי עובד עם אנשי קריאטיב אשר אחראים על העיצוב, יחד הם מייצרים מסר ייחודי וקליט שמשתלב באופן מושלם עם אימג' מקורי. יחד עם היצירתיות, חשוב גם ליצור תוכן שיסייע לקידום המוצר או בית העסק באינטרנט. הקופירייטר מתפקד גם כמקדם אתרים, הוא מתאים את התוכן לקהל היעד הרצוי וכמובן גם למנוע החיפוש, כך שהתוכן יבלוט וישפיע על המוח של מנוע החיפוש למקם אותו במקומות הראשונים.

אין ספק כי קופירייטר וותיק הוא בעל ידע רב יותר מקופירייטר צעיר, אך חשוב לבחור בקופירייטר שעסק בתחום האינטרנט, מאחר שיש הבדל בין האינטרנט לבין העיתונות המודפסת. כאמור, בכדי להיות מספר אחד ברשת, חייב להתאים את המסר למנועי החיפוש ולעשות שימוש במילות מפתח מתאימות, מה שלא היה צורך בו בימים בהם קראנו את העיתון המודפס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016