ייעול בילינג ו- CRM

עסקים וארגונים גדולים, נדרשים להיות יעילים. במיוחד אלה שיש להם קשר רציף עם לקוחות אותם הם רוצים לשמר ולענות על צרכיהם. מערכת CRM, היא תוכנת ניהול אידיאלית  ומאפשרת יכולות שליטה אופטימאליות בכל הנוגע ללקוחות.

מדוע בילינג ו CRM, מסייעים לייעול הארגון?

בעסקים וארגונים מגוון שירותים ומוצרים, כל אחד מהם מתומחר בדרך שונה, ולכן נחוצה מערכת בילינג חכמה. בשל כך ובשל ריבוי של מסלולי תמחור, עבודתם של מנהלי החשבונות בארגון הופכת להיות מורכבת ומסורבלת. ארגונים אינם נמצאים בוואקום. לכל ארגון מתחרים משלו, ולכן המטרה היא לייעל אותו.

שירות לקוחות איכותי

בין הפרמטרים הנוגעים לייעול העסק, ניתן להזכיר כאן את שירות הלקוחות. במקרה והוא לא יהיה איכותי, קיים מצב שהלקוחות יעברו לעסק מתחרה. איכות הטיפול בלקוחות היא מילת המפתח. כמו כן, בכדי שאותו הלקוח יוכל להרגיש שהוא סומך על הארגון, חשוב מאוד שהחשבוניות אותן הוא מקבל, לא יהיו מעורפלות.

מהו מודול בילינג?

באמצעות תוכנת ה  CRM, ניתן לבצע ייעול בילינג, זהו תהליך אוטומטי הנוגע לתחום המכירות ושיווק מוצרים או שירותים. במסגרת ייעול בילינג, אפשר לייצר לידים, לתעד מה הלקוח מזמין ומהו המוצר בו הוא מתעניין, לעקוב אחר משלוח המוצר אותו הזמין, תשלומים ותנאי תשלום, ופניות להזמנת שירותים מהארגון ושליטה על סוגי ההזמנות.

כאשר משמרים לקוחות והם נוהגים לרכוש כל פעם את אותם המוצרים, הארגון יהיה חשוף לכל המידע. באמצעות מודול בילינג ניתן לנהל את ההזמנות, לקבוע הצעות מחירים, לבדוק אם אנו מציעים די ויותר מבצעים ללקוחות וכל כמה זמן אנו מתמחרים את המוצרים. בעזרת התובנות של מודל בילינג אותן אנו מקבלים, קיימת האפשרות לשנות אותו, בהתאם למצבים חדשים שנוצרים, וכך גם לדעת אילו מוצרים עלינו לבדוק.

רוצים גם ליהנות מבילינג חכם? אתם מוזמנים לתאם פגישה עם רעות וואן CRM >>>

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016