חברה לפיתוח אפליקציות – איך בוחרים ?

כל בעל עסק אשר מעוניין להגיע אל קהל גולשים רחב, חייב לפתח לא רק אתר אינטרנט או לפתוח עמוד בפייסבוק, אלא גם אפליקציה שתשרת את הגולשים אשר מבקשים להגיע אל העסק, דרך מכשיר הסלולר או הטאבלט.

רעיון של אפליקציה הוא מאוד פשוט. מאחר ומרבית האנשים היום משתמשים במכשירי הסלולר לצורך גלישה באינטרנט, אז על מנת להקל עליהם, במקום שיצטרכו להיכנס לדפדפן ולגלוש, אפשר לפתח עבורם אפליקציה והיא תאפשר להם לקבל את כל המידע ולבצע את כל הפעולות הנדרשות. הייחוד של אפליקציה הוא גם בכך, שאפשר שהיא תשתמש באמצעים שונים שקיימים במכשיר הסלולר, כמו למשל, אפשרות של שירותי מיקום, סריקה של מסמכים ועוד.

השאלה היא, כיצד בוחרים חברה לפיתוח אפליקציות שתדע לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ולהציע אפליקציה ברמה גבוהה, אשר תשרת גם את קהל הגולשים וגם את העסק עצמו. כך היא תמשוך אליה קהל לקוחות חדש וקיים.

כיצד בוחרים חברה בצורה נכונה?

ראשית, יש לבחון את הניסיון שעומד לרשות החברה. כמה שנים היא עוסקת בתחום ואיזה ניסיון עומד לרשות הצוות שמועסק בה.

שנית, יש לבחון עבודות ישנות שהחברה ביצעה, בין אם אלו עבודות לחברות דומות ובין אם אלו עבודות לחברות אחרות לגמרי, שלא מאותו תחום. כך אפשר להתרשם מאיכות העבודה וכן מהאופציות שהשונות שהחברה מציעה.

שלישית, רצוי מאוד לבחון את צורת העבודה של החברה, לוח הזמנים, יכולת לעמוד בדרישות הלקוח, שיטת התקשורת עם לקוחות אחרים וכמובן עלויות הפיתוח.

ארבע, יש לבדוק את כל מה שקשור לקשר שבין החברה ללקוח, אחרי סיום פיתוח האפליקציה, כולל אחריות, תיקונים וכל דבר אחר שהוא רלוונטי.

לייעוץ מקצועי פנו אלינו עוד היום – בית תוכנה לפיתוח אתרים.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016