פרסום ללקוחות ממגזרים שונים – איך זה עובד?

התאמת התוכן הפרסומי שבקמפיין ובאתר לקהל היעד מומלצת בכל מסע פרסום. הבעייתיות מתחילה כאשר מדובר בקהל יעד הטרוגני. פרסום ללקוחות ממגזרים שונים אפשר לבצע בעזרת מודעת פרסום אחת אחידה שמיועדת לכל המגזרים או שימוש בכמה מודעות פרסום במקביל. כל איש שיווק יודע כי ההתאמה בין קהל היעד וקמפיין הפרסום קריטית להצלחתו. הצעד הראשון לקראת הרכבת קמפיין חכם הוא אפיון קהל היעד.

הפעלת מספר קמפיינים

ברשת האינטרנט ניתן לנהל מספר קמפיינים במקביל ללא כל חשש. כל שיש לעשות הוא לעצב מספר דפי נחיתה או כמה אתרים ולהפיץ אותם בהתאם להרגלי הגלישה של המגזר. פרסום ללקוחות ממגזרים שונים קל לבצע ברשת האינטרנט. כל שיש לעשות הוא לאפיין היטב את המגזר ולהרכיב את הקמפיין בהתאם. פרטים כמו ביטויים נפוצים, סלנג, ערכים ואמונה דתית דורשים תשומת לב. קמפיין פרסום שפונה אל המגזר הדתי יעוצב בצורה שונה בהשוואה לקמפיין שמיועד לצעירים חילוניים.

התאמת הפרסום לקהל היעד

פרסום ללקוחות ממגזרים שונים כדאי יהיה לבצע בצורה נקודתית. כאשר הפרסום אינו ממוקד ומכוון מטרה התוצאות נקבעות בהתאם. קהל היעד מגיב טוב יותר לקמפיין כאשר התכנים מדברים בשפה היומיומית. פרט לשפה יש להתייחס גם לאלמנטים כמו צבע, תמונות ועיצוב הקמפיין הכללי. כל מודעות הפרסום שפונות אל המגזרים מעוצבות תוך שימוש בקווים אחידים ולוגו החברה.

את פלטפורמת הפרסום ברשת יש גם כן לבחור בהתאם לאפיון קהל היעד. פרסום ללקוחות ממגזרים שונים דורש כמעט תמיד פעילות בכמה זירות. בעל העסק מתבקש לפעול ברשתות חברתיות, פורומים, מודעות ממומנות, צ'אטים ושיטות קידום קלאסיות במנועי חיפוש. הצלחת הקמפיין מבוססת על אפיון קהל היעד, כתיבה שיווקית ותזמון נכון. כאשר הקהל נחשף לתכנים המתאים בזמן הנכון התוצאות לא מאחרות להגיע.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016