10 טיפים לחווית משתמש מוצלחת

10 טיפים לחווית משתמש מוצלחת

האתר צריך להיות מזמין ונעים לשימוש, כדי שהוא אכן יוביל אליו גולשים שיבצעו את הפעולות אתם מצפים בעלי האתר שיבצעו באתר. קבלו עשרה טיפים יעילים שיעזרו לכם לתכנן נכון יותר את האפליקציה או את האתר, כך שהוא יהיה מוצלח ושימושי, ומה שהכי חשוב – יביא טרפיק לאתר ורווחים בסופו של חודש.

הטיפים שלנו לחוויית משתמש מוצלחת

  1. האתר חייב להיות מהיר. כל פעולה שהגולש יבצע צריכה להתבצע באופן מידי. זה נתון שיש להתייחס אליו בתהליך הקמת האתר ודומיין האחסון שלו.
  2. יש לבחור צבעים נעימים לעין. מדובר על צבעים נעימים שהעין האנושית תאהב להביט בהם. צבעים עזים מידי או קודרים עלולים לדחות את הגולשים.
  3. הכול חייב להיות מאוד ברור. בעלי אתרים לא מעטים נופלים בנקודה זו. הם יודעים מה הם מציעים ולא מבינים שאם המסר שלהם לא ברור, גולשים לא מבינים לאן בדיוק הם הגיעו ומה הם יכולים לקבל כאן.
  4. לא כדאי לפסוע על אותו מסלול שכולם פוסעים בו. כלומר, לא נכון לחקות אתרים אחרים או לעצב בסגנון דומה לחברה מתחרה. בחרו נימה מיוחדת משלכם שתעורר את עניינם של הגולשים.
  5. אמנם נכון לחשוב מחדש על האתר, אבל לא נכון לבנות אתר מסוג שונה לחלוטין. וזאת כדי שגולשים יבנו מה הם אמורים לעשות והיכן אם יוכלו למצוא את המידע הרצוי להם. אתרים שונים יאתגרו את הגולשים ויגרמו לו שלא למצוא את מבוקשו.
  6. אנשים אוהבים לדבר עם אנשים. לכן כדאי תמיד לאפשר יצירת קשר מהירה ונוחה מאוד. צ'אט אנושי הוא אחד הפתרונות הטובים שגורמים לכל גולש לחוש שיש כאן אנשים שעומדים מאחורי האתר.
  7. סגנונות עיצוב רבים משמשים אותנו בבניית אתרים. אבל כמה חשוב להתייחס לחוויה של המשתמש. עיצוב האתר הוא חלק מתוך עיצוב חוויית משתמש כוללת וצריך להיות נעים, ברור ומאפשר.
  8. בכל שלבי הקמת האתר והעיצוב שלו חשוב לשים את הגולש מול העיניים ולחשוב על החוויה שלו. ככל שאנחנו מבינים טוב יותר למי אנחנו מכינים את האתר או את האפליקציה, כך נוכל לדייק אותו טוב יותר.
  9. וודאו כי מלאכת הבניה והעיצוב מופקדים בידיים מקצועיות.
  10. נסו להשתמש באתר לאחר ההקמה, והרגישו את החוויה שלכם.

קראו גם על UI Design.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016