מה זה רובוט למסחר בבורסה?

רובוט למסחר בבורסה, מה זה בעצם? זהו כלי למסחר במניות על ידי תוכנות מחשב הסוחרות במניות בשם הבעלים. חברות רבות החלו להשתמש בתוכניות אלה כדי להפוך את פעילות המסחר במניות שלהן לאוטומטיות. הם זמינים כשירותים מבוססי אינטרנט או אפליקציות סלולריות וניתן להשתמש בהם על ידי כל מי שרוצה לסחור במניות מבלי לדאוג למגמות בשוק או לסיכונים הכרוכים בהשקעה בשוק המניות.

טרנד חזק בשוק המניות

רובוט למסחר במניות זה טרנד חדש בשוק המניות. אלה הן מערכות אוטומטיות המסייעות למשקיעים לקנות ולמכור מניות ללא כל התערבות אנושית. רובוט למסחר בבורסה לא משמש רק אנשים כדי להרוויח יותר כסף, אלא גם חברות כדי להפוך את תהליך המסחר שלהם לאוטומטי ולהפחית עלויות.

בוטים למסחר במניות הופכים לחלק בלתי נפרד מהשווקים הפיננסיים. הם משמשים גם אנשים פרטיים וגם משקיעים מוסדיים. בנוסף, ניתן להשתמש בהם גם למטרות אחרות כגון גידור או ארביטראז'.

הרובוטים הראשונים למסחר במניות הושקו בתחילת שנות ה-2000, אך לקח עד 2016 עד שהם הפכו למיינסטרים בגלל היעדר תקנות סביב הטכנולוגיה הזו בשנים הראשונות.

למה רובוט למסחר בבורסה כל כך יעיל

רובוטים למסחר במניות הופכים פופולריים יותר ויותר מכיוון שהם מקלים על השקעה במניות בפחות מאמץ. הם גם מספקים הזדמנות לאנשים שאין להם מספיק זמן לסחור בעצמם או שרוצים לבדוק אסטרטגיות שונות לפני שהם משקיעים בחברה מסוימת.

רובוט המסחר במניות הפך לכלי פופולרי עבור משקיעים, אבל יש גם כמה חסרונות. לדוגמה, חלק מהבוטים יכולים להיות מתוכנתים להיכנס לעסקאות בזמנים ספציפיים שאולי לא יתאימו להעדפות המסחר של כולם.

ככלל, רובוט למסחר במניות הוא יישום תוכנה לניתוח מניות המסייע למשקיעים לסחור במניות. הוא משתמש בבינה מלאכותית (AI) ובאלגוריתמים של למידת מכונה כדי לבצע תחזיות בשוק המניות.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016