מהי מערכת משכנת ובמה היא עוזרת?

כל מי שעובד בתחום הנדלן יודע כי העבודה עצמה היא הרבה פעמים רק פסיק קטן ממה שהוא למעשה העבודה האמיתית, זו שאנחנו נדרשים לבצע בכל יום מחדש. הרי כל אחד יודע כי חלקים גדולים מאוד של העבודה ומשאבים רבים מופנים למקום אחר לחלוטין מאשר העבודה עצמה. אנחנו כמובן מתכוונים לבירוקרטיה.

אין כל ספק כי לבירוקרטיה יש חלק חשוב מהעבודה השוטפת וכי מדובר על מה שאנחנו הרבה פעמים רוצים למצוא את הדרך לייעל אותה. הרי עבודה על בירוקרטיה היא מה שהרבה פעמים מוביל אותנו לפיריון עבודה נמוך כאשר חלקים גדולים מדי ביום מופנים למה שאנחנו לא באמת היינו מעוניינים לעסוק בו. בדיוק בשביל זה נועדה מערכת משכנת.

מה המערכת עושה הלכה למעשה

בפועל, המערכת מאפשרת לכם לשמור על סדר ולדאוג לכך שאתם כל הזמן נמצאים עם יד על הדופק. אם יש ספקים שאתם צריכים לשלוח להם דוחות, אם אם לא בטוחים מה שלחתם ומה אתם צריכים לשלוח, כל זה אתם יכולים לראות דרך המערכת. לא רק, אתם יכולים לשלוט למעשה בכל הניירת, כל עבודת המשרד מכל מקום. ככה אתם מקבלים שני יתרונות מובהקים במכשיר אחד:

  1. אתם יכולים לשלוט על כל הנעשה בלי להלחיץ את העובדים: הרי האינטרס שלכם הוא שהעובדים יעבדו לא כל היום יצטרכו לענות על שאלות שאתם יכולים למצוא את התשובות עבורן לבד.
  2. אתם יכולים להישאר עם יד על הדופק, לחסוך זמן ולהתרכז במה שחשוב: יש לכם הרי כל כך הרבה מה לעשות. אתם באמת רוצים לבלות עוד קצת זמן בניסיון למלא את כל הניירת המיותרת שאתם צריכים למלא?

אנחנו כאן לכל שאלה – חברת מידע טק.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016