בניית אתרים שיווקים – דגשים חשובים

עולם האינטרנט מכיל שורה ארוכה של סוגי אתרים מסוגים שונים. בין היתר, הוא מכיל אתרים אינפורמטיביים שמספקים מידע, בין אם מדובר במידע חדשותי או מידע על תחומים מסוימים, מוצרים ושירותים, אתרי מכירות שמשווקים מוצרים ושירותים, וכן אתרים שיווקים. 

אתרים אלה מיועדים לשווק מוצרים ושירותים מסוגים שונים. המטרה שלהם, היא לעודד את הגולשים לרכוש את אותם מוצרים ושירותים, בין אם זה דרך האתר ובין אם זה דרכים אחרות. היום יש יותר ויותר אתרים אשר מבקשים למכור את המוצרים והשירותים באופן מיידי דרכם. אך לא תמיד זה אפשרי, למשל במקרים של מכירת רכב או דירה. אז מקימים אתר שיווקי שמטרתו לגרום לגולש לפנות אל החברה בטלפון ולבצע את הרכישה. 

בשביל לעשות את זה בצורה נכונה, צריך לשים לב לדגשים מיוחדים, אלה אמורים לעזור לנו להגיע אל המטרה שלנו, כלומר לגרום לגולש לפנות אלינו. זו המטרה העיקרית והחשובה מכל, במה שקשור לנושא של בניית אתרים שיווקיים

דגשים חשובים שיכולים לעזור לנו

ראשית, אנחנו צריכים לזקק את המסר בצורה הכי טובה, פשוטה וברורה. אין טעם להציע הרבה נתונים או דברים אחרים שיכולים להקשות על הגולש. המטרה היא להעביר לו מסר מאוד פשוט ונוח. 

שנית, האתר צריך להיות קליל, אמין, שקוף, צריך להיות נעים וקל לגלוש בו, אחרת הגולש פשוט יעזוב אותו. לכן חשוב לבדוק עד כמה חווית הגלישה באתר תהיה רלוונטית לגולש הממוצע. 

שלישית, יש לדאוג שהגולש יכול להשאיר פרטים בצורה ברורה ופשוטה. חשוב שיהיו מקומות שונים בהם הוא יכול לעשות את זה, על מנת שלא נפספס אותו. 

ארבע, חשוב שהגולש ידע מי עומד מאחורי האתר, יבין מה אנחנו רוצים ממנו ואל מי הוא יכול לפנות בכל שאלה ועניין. 

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016