אורי לופוליאנסקי סיבות טובות להתאהב באיש

יש אנשים שכבר משיחה ראשונה איתם, מלשמוע את הקול שלהם כשהם מתראיינים או נואמים, אפשר להתאהב בהם, עוד לפני שאנחנו יודעים מה הם עשו בחיים וכיצד הם תרמו לחברה. אז כשאנחנו מגלים מה הם עשו וכיצד הם תרמו, האהבה אליהם רק גדלה.

דוגמא טובה לכך הוא אורי לופוליאנסקי. אורי שכיהן כראש עיריית ירושלים בין השנים 2003 ל-2008, הוא ההגדרה המילונית, אם תרצו, לאדם נעים הליכות, צנוע, שפיו וליבו שווים, אדם שמדבר ברוגע ובנימוס לכל אדם, גם אם איננו מגיע מתוך הקהילה שלו, גם אם הוא איננו שייך לתומכיו. אפילו יריביו יתקשו לדבר נגדו שלא נדבר על כך, שיריביו יתקשו למצוא דברים להשתמש בו כנגדו.

אורי לופוליאנסקי האיש הטוב

כשאנחנו בוחנים מה אורי לופוליאנסקי עשה בחייו, כיצד הוא תרם לחברה, אי אפשר שאהבתנו אליו לא תגדל. האיש הקים בשנות השבעים את ארגון יד שרה, אחד מארגוני התמיכה והחסד הגדולים והחשובים ביותר בישראל, מאז ועד היום. ארגון זה אשר נקרא על שם סבתו של אורי, והוקם לרגל סיטואציה אישית שחווה עם ילדו הקטן באותה תקופה, נועד לעזור לאנשים שאין להם אפשרות לרכוש מוצרים רפואיים, ציוד בסיסי שהם נדרשים לו.

לארגון יד שרה סניפים בכל הארץ והוא משרת קהל אוכלוסייה גדול מכל המגזרים. לקהל אלפי מתנדבים אשר מעבר לעובדה שהם עוזרים בחלוקת הציוד לכל מי שצריך, הרי שעם השנים הארגון הכשיר אותם לבצע פעולות נוספות שנועדו לעזור לאנשים במצוקה והכל בהתנדבות.

בשביל לקיים את הארגון, אורי לופוליאנסקי גייס במשך שנים רבות תרומת רבות למענו, ונחשב לדמות הציבורית המובילה בו. כל ראיון, כל שיחה, כל כתבה עליו עסקה בארגון ובחשיבות שלו, ופחות בו עצמו. מה שמבליט את הצניעות שלו מחד ואת החשיבות שהוא מעניק לארגון מאידך.

צריך לומר, אף על פי שאורי לופוליאנסקי היה איש ציבור, עמד בראשה של העיר הגדולה והחשובה ביותר בישראל, עדיין ליבו היה בארגון, מרבית הציבור מכיר אותו משם, וזוהי ללא ספק התרומה הגדולה ביותר שהוא נתן לחברה הישראלית.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016