קורס יוניטי לילדים

קורס יוניטי הוא דרך חדשה ללמוד ולשחק. זוהי תוכנית לימודים מבוססת משחק המלמדת ילדים את מקצועות הליבה בצורה מרתקת.

קורס יוניטי הוא דרך חדשנית ללמד ילדים מכיוון שהוא משלב למידה עם משחק. תכנית הלימודים מבוססת על משחק ומלמדת את הילדים את מקצועות הליבה בצורה מרתקת. עם פעילויות שונות, משחקים וחידות שנועדו לשמור על מעורבות ולמידה של הילדים. תכנית הלימודים מבוססת על משחק ומלמדת את הילדים את מקצועות הליבה בצורה מרתקת עם פעילויות שונות, משחקים וחידות שנועדו לשמור על עיסוק ולמידה של הילדים. קורס יוניטי הוא דרך חדשנית ללמד ילדים מכיוון שהוא משלב למידה עם משחק. תכנית הלימודים מבוססת על משחק ומלמדת את הילדים את מקצועות הליבה בצורה מרתקת עם פעילויות שונות, משחקים וחידות שנועדו לשמור על הילדים מעורבים ולומדים. קורס Unity  הוא דרך חדשנית ללמד ילדים מכיוון שהוא משלב למידה עם משחק. 

Unity  הוא מנוע משחק המאפשר למפתחים ליצור משחקים עם מעט שורות קוד. זוהי פלטפורמה פופולרית עבור מפתחי אינדי וחובבי . Unity 

קורס זה ילמד אותך כיצד ליצור משחק Unity משלך ב-C#, שפת התכנות שבה משתמשת Unity. תלמדו על יסודות התכנות וכיצד להשתמש בממשק Unity, כמו גם כמה מושגים בסיסיים בתלת מימד.

קורס יוניטי לילדים זה מושלם לאנשים שחדשים בתכנות או רוצים ללמוד עוד על גרפיקה תלת מימדית. קורס יוניטי זה לילדים מכסה טכניקות פיתוח משחקים, מתמטיקה ופיזיקה. זה כולל גם ערכת מדריכים שיעזרו לך ליצור משחק תלת מימד משלך. ניתן לקחת את הקורס לבד או עם ילד. . קורס זה מתאים לילדים מגיל 7 ומעלה. . קורס Unity לילדים זה מושלם עבור אנשים שחדשים בתכנות או רוצים ללמוד עוד על גרפיקה תלת מימדית. קורס אחדות זה לילדים מכסה טכניקות פיתוח משחקים, מתמטיקה ופיזיקה. זה כולל גם ערכת מדריכים שיעזרו לך ליצור משחק תלת מימד משלך. 

שווה להכיר גם לימודי Python לילדים >>>>

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016