שלוש סיבות שקידום אתרים אורגני עדיף מפרסום ממומן

בעידן שבו אנחנו חיים זה ברור כבר יותר מאיי פעם: האינטרנט הוא הכלי הטוב ביותר לקדם עסקים, אנשים, רעיונות, יוזמות ולמעשה כל דבר. לכן אפשר להבין מדוע גם אתם רוצים לקדם את העסק שלכם בעזרת אתר אינטרנט, אך הגיע הזמן להבין שעצם העובדה שיהיה לכם אתר אינטרנט זה לא מספיק.

כלומר, זה טוב ויפה שאתם מוסיפים את הקישור לאתר בחתימת המייל שלכם או בכל מקום אחר, אך האם זה באמת מה שיהפוך את האתר הזה למעניין? האם בגלל זה יהיו יותר כניסות לאתר? התשובה היא כמובן לא. על מנת שהאתר יוכל למלא את הייעוד שלו וכדי שתוכלו להפיק ממנו את הטוב ביותר, עליכם לקדם אותו, ויש שתי שיטות עיקריות לעשות זאת: על ידי קידום אורגני ועל ידי קידום ממומן.

קידום אתרים אורגני

קידום שמחזיק מעמד לזמן רב

אם יש יתרון משמעותי ביותר לקידום אורגני (SEO) זה, לפני הכול, העובדה שהוא מחזיק מעמד להרבה יותר זמן. כלומר, מהרגע שהקידום האורגני מתחיל להשפיע אתר האינטרנט עולה אל ראש תוצאות החיפוש של גוגל וגם נשאר שם ללא מעט זמן. משמעות הדברים שאם בזמן הזה תמיד תהייה תנועה ואם תימשך העבודה על קידום האתר, על התוכן שבו ועל העניין שהוא מספק, הרי שהוא יישאר לעוד הרבה מאוד זמן בראש התוצאות. עוד על שיווק באינטרנט ניתן לקרוא במאמר הזה שפורסם באתר ערוץ 7.

לעומת זאת, כשמדברים על קידום ממומן מדברים על משהו שמחליטים מראש כמה זמן הוא ימשיך ולכן לאורך זמן הקידום הזה הרבה פחות יעיל. בנוסף לכל אלה, כדאי לקחת בחשבון גם את העובדה שקידום אורגני הוא קידום שבדרך כלל עולה פחות, כך שזה עוד יתרון שבהחלט כדאי להתייחס אליו כשמנסים להחליט באיזו דרך רוצים לקדם את האתר.

אולי יעניין אותך גם:
למה העסק שלך צריך חברה לשיווק באינטרנט?
שיווק עסק מתחיל

קידום אתרים אורגני

תגובת הגולשים

לבסוף, עוד יתרון שממנו נהנה מי שמחליט על האופציה של קידום אורגני, זו העובדה שבצורה כזאת מעבירים מסר מסוים לגולשים. יש גולשים שלא ייכנסו למודעות של קידום ממומן, דבר שלא יקרה אם הקידום יהיה אורגני. הרבה פעמים כאשר משקיעים בקידום אורגני למעשה מעבירים מסר שונה והרבה פחות אגרסיבי לעומת הקידום הממומן ולכן יש לקחת זאת כאופציה. כמובן שהדברים תלויים בשאלה מה בדיוק אתם מקדמים, מה המטרה שלכם וכמה זמן יש לכם להגיע אל רק תוצאות החיפוש של גוגל. מומלץ להתייעץ עם המומחים בתחום וכך לקבל את ההחלטה שתתאים לכם כי לכל אתר יכולה להיות דרך קידום שונה שתהייה טובה יותר עבורו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016