היתרונות המרכזיים בספרים דיגיטליים

ספרים רבותיי ספרים – דיגיטליים

איפה ישנם עוד ספרים כמו הספרים ההם? – בספריה, בכל בית ובחנויות הספרים. ויש להם מקום עצום של כבוד על המדף, בלב שלנו ובחיים שלנו. הספרים האלו הפיזיים מהנייר והכריכה הקשה או רכה עיצבו חייהם של רבים, של אנשים פרטיים ושל אומות שלמות וכיום לצידם ספרים דיגיטליים – לא כתחליף, לא כביטול, לא בזלזול – רק כתוספת. תוספת הכרחית ומשובחת בעידן הדיגיטל שתפקידה העיקרי הוא לשמר את ערך הקריאה וערך המתנות שמספקת לנו הקריאה.

מחפשים הוצאת ספרים? דברו איתנו >>>

ספרים בעידן הדיגיטלי

הקדמה הביאה לנו מתנות רבות בעלות ערך, טכנולוגיה שהביאה לחיינו רפואה מתקדמת, עין ביונית, טלפונים חכמים, מדפסות תלת מימד ועוד אינספור המצאות וחידושים, הביאה לנו גם דברים פחות טובים. התמכרויות למסכים ולגאדג'טים, תרבות צריכה שלא יודעת שובע, פחות אינטראקציות חברתיות אותנטיות, פחות אינטימיות וגם פחות קריאת ספרים.

צעירים ומבוגרים כאחד יעדיפו את המסך על פני הספר. לא כי הם שונאים ספרים, אלא שהם גילו דרך חדשה ומפתה להעביר את הזמן. והמסכים שכל כך נגישים בכל מקום הופכים את אתגר הקריאה לכמעט בלתי אפשרי.

במובן הזה, שירות של ספרות דיגיטלית הוא לא פחות ממצוות עשה. בהיותו מנגיש את עולם הקריאה והספרים ומתאים אותו לעידן הנוכחי.

יתרונות נוספים לספרים דיגיטליים

1. פיתוח ותחזוק של עולם תוכן איכותי לצד משחקי המחשב.

2. זמינות ונוחות – ניתן לקרוא בהם בכל מכשיר, בכל זמן ובכל מקום. 

3. סביבת קריאה גמישה – מאפשרת שליטה בגודל הטקסט, מעבר מהיר אחורה וקדימה, 

סימון הערות ועוד. 

4. ספרות דיגיטלית היא ספרות אקולוגית המסייעת בשמירה על כדור הארץ בכך שמפחיתה 

את השימוש בנייר. 

5. חסכוני – מחיר ספר דיגיטלי זול יותר ממחיר ספר פיזי.  

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016