על החשיבות שבפניה לאיש מקצוע לעיצוב אתר

יש אנשים שמציירים, אחרים עוסקים בפיסול ואחרים מייצרים דברים מיוחדים וקוראים להם אומנים. מעצבים גרפים מקצועיים נחשבים לאומנים השיווק הדיגיטלי עם דגש על עיצוב אתרים. כל אתר הוא ייחודי בפני עצמו, מייצג עסק בצורה מסוימת וצריך גם להתאים לצרכי הלקוח שהוא בעל העסק. מצד שני הוא צריך לספק חוויית משתמש ברמה גבוהה, נוחות ועוד. 

הרצון להוזיל את עלויות הבניה והעיצוב של האתר:

כל בעל עסק מבין שיש הבדל בין אתר אינטרנט איכותי ומקצועי לעסק לבין אתר אינטרנט זול ופשוט עם עיצובים בסיסיים או מובנים. למרות זאת בעלי עסקים מחפשים אחר דרכים שונות להוזיל משמעותית בעלויות בניית האתר ומשום כך גם אינם נהנים מאתרים מקצועיים ומעוצבים ובעתיד כשהם מתעוררים הם צריכים לשלם מחדש על השירות של בניית האתר, לעבור שוב את סבבי האפיון שלו ועוד. 

אילו טעויות ניתן לחסוך בפניה לאיש מקצוע לעיצוב האתר?

  • התאמה למובייל – בונה האתר שלכם יהיה לרוב האיש שאחראי על עיצוב האתר הראשוני, בין אם הוא מעצב בעצמו או עובד עם מעצב גרפי מטעמו. בשלבים אלה של בניה ועיצוב האתר חשוב להתאים את האתר רספונסיבית לגלישה במובייל ובכלל במסכים בגדלים שונים. 
  • עיצובים מציקים לעין – צבעים זוהרים, אלמנטים רוטטים ומרצדים על המסך וכן סגנונות עיצוב שונים עשויים להיות מיושנים, מציקים לעין ופוגעים בחוויית הגולש באתר מה שיגרום לו לעזור את האתר במהירות.
  • אין היגיון בעיצוב של האתר – העיצוב של האתר צריך לקדם את המותג, את צבעי המותג, את החזון של המותג. העיצוב של האתר צריך להתאים לצבעי הלוגו והצבעים הבולטים בחברה, לתחושות והרגשות שאתם רוצים ליצור אצל הגולשים שלכם וליצירת קונספט אחיד וייחודי משלכם. לא פעם נתקלנו באתרים עם עיצובים מתפזרים בצורה לא ברורה שגם מבלבלת את הגולש וגם אין לה מטרה.

פרטים באתר: https://www.digitalst.co.il/

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016