המתנות השוות ביותר לעובדים

המתנות השוות ביותר לעובדים

כל עובד היה שמח לקבל מתנה מהמעסיק שלו. זוהי דרך טובה להעביר מסרים של הערכה וחשיבות, היות ומעסיק שישקיע בעובדים שלו, יוכל לקבל עובדים מסורים ונאמנים יותר. אומנם נכון כי שוק העבודה של היום אינו דומה כלל לשוק העבודה של פעם, רוב האנשים מחליפים את מקום העבודה שלהם אחת למספר שנים והדבר יוצר דינאמיות מסוימת. אם בעבר רוב האנשים חלמו על מקום עבודה קבוע ל- 40 השנים הקרובות, הרי שהיום הדבר כלל אינו אופציה. כתוצאה מכך, המעסיק חייב להשקיע בעובדים שלו, להעניק להם את ההרגשה שהם מוערכים וחשובים לחברה, היות והדבר יתרום לתפוקה גבוהה יותר ולמוטיבציה גבוהה יותר בקרב העובדים. אחת הדרכים היעילות ביותר להשגת המטרה הזאת, היא השקעה במתנות השוות ביותר לעובדים שלכם.

מתנות לעובדים – כיצד לבחור נכון?

היום ניתן למצוא כמות אינסופית של רעיונות למתנות שיכולות להתאים לעובדים שלכם. כל מעסיק חייב כמובן להתחשב במגבלות התקציב שלו, אך המטרה היא לרכוש מתנות שיוכלו לשמש את העובד או לחילופין להפתיע אותו ולגרום לו לחיוך גדול ומרוצה. בכל מקרה, חשוב שהמתנה תהיה איכותית ועמידה, היות ומתנות זולות שיתפרקו או יישברו תוך זמן קצר בלבד, עלולות להשיג את האפקט ההפוך. ניתן לרכוש לעובדים מתנה לקראת החגים, אך מומלץ לפנק אותם במתנות קטנות גם ללא שום סיבה חיצונית. אחת האופציות המוכרות ביותר, היא גאדג'טים ממותגים שונים שיכולים לשדרג את חיי העובדים.

ניתן למשל לרכוש עבורם דיסק און קי ממותג בעיצוב מיוחד, על מנת שיוכלו להעביר את המידע הנחוץ להם בין המחשבים השונים. כמו כן, ניתן להעניק להם סוללת גיבוי או מטען נייד לסלולרי, דבר שללא ספק נחשב לשימושי ביותר עבור כל אדם מודרני. אופציה אחרת, היא להשקיע למשל במוצרי טיולים, כגון צידנית משוכללת, אוהל שנפתח בקלות וכדומה. מוצרים קטנים לבית או למשרד, כגון עציץ עם עץ קטן, שעון קיר ושוקולדים ממותגים, תמיד יחשבו לבחירה מוצלחת.

לסיכום, ניתן היום למצוא לא מעט מתנות שוות לעובדים, אך החוכמה היא להתאים את המתנה האידיאלית לעובדים שלכם. כדאי להתחשב באופי העובדים ובגיל שלהם, בזמן בחירת המתנה.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016