היתרונות הבולטים באיירפודס

בשנים האחרונות, אוזניות איירפודס של אפל פרצו לעולמנו, ומאז כמעט כולנו מסתובבים עם אוזניות איירפודס. אוזניות חדשניות אלה הביאו עימם בשורה לעולם. כולנו מכירים אותם, את האוזניות הלבנות, אזניות בלוטוס איכותיות ופופולריות מאוד.

למי מביננו שעדיין לא רכש אוזניות הבלוטוס או בית טעינה לאיירפודס, הנה תקציר של היתרונות הבולטים באיירפודס. לאחר שתקראו את המאמר הזה, לא תהססו לרגע.

מה זה?

אוזניות איירפודס של אפל יוצרו בשנת 2015 והחלו להימכר בעולם בשנות ה – 2018 – 2019. באוזניות אלה ישנם טכנולוגיות רבות, באמצעותן, האוזניות הפכו למוצר הפופולרי ביותר בשנים האחרונות.

אמנם האוזניות אינן שונות בצורה משמעותית מהאוזניות של המתחרים, אך עדיין מהבחינה הטכנולוגית והשיווקית בעולם, אוזניות אלה הם הפופולריים ביותר. הייחודיות של אוזניות איירפודס הם בעיצוב שלהם ובפיצ'רים, למרות כל זאת שמבחינה וואקלית, אין באמת הבדל בין אוזניות אלו לאחרות, עדיין הן היקרות והמבוקשות ביותר.

עם זאת שהאוזניות נחשבות ליקרות, מחירן ביחס לשירות, הוא די זול. מחיר האוזניות בחו"ל הינו בערך כ – 500 שקלים ובארץ ניתן לרכוש אותן ב – 750 שקלים בלבד.

קרינה או לא?

אחד היתרונות הבולטים באיירפודס, הוא סוגיה שנתונה לוויכוח מתמשך בין מדענים רבים. כולנו יודעים שקרינה עושה לנו לא טוב. היא עלולה לפגוע בבריאות שלנו בפרט ובכל העולם בכלל. אין חולק על כך שאוזניות בלוטוס אלחוטיות משדרות קרינה מסוכנת.

אך ישנם מדענים שהגדילו לעשות ופרסמו במחקרים שונים, כי אוזניות אלה מסוכנות לבריאות שלנו. אך המציאות היא וזהו היתרון הגדול, שבאוזניות איירפודס, יש ניטור בריאותי ששומר עלינו.

אם כבר בריאותי, אז בגרסאות הבאות של האיירפודס, מתכננים אפל לשדרג את מערכת הניטור הבריאותית כמובן יחד עם שדרוג האוזניות.

לקניית אוזניית איירפודס בודדת היכנסו ללינק

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016