הסבה לתכנות

הסבה לתכנות היא טרנד חדש בעולם פיתוח התוכנה. זה הפך לנוהג נפוץ עבור מפתחי תוכנה להתחיל להשתמש בשפות תכנות כגון Python, JavaScript ו-Ruby.

תכנות הוא לא רק קידוד או כתיבת קוד. מדובר בלימוד מיומנויות חדשות שניתן להשתמש בהן בתחומים אחרים כגון מדעי נתונים, למידת מכונה ועוד.

במאמר זה, נדון ביתרונות של המרה לתכנות וכיצד זה יכול לעזור לשפר את מערך הכישורים שלך.

מדוע המרה לתכנות חשובה?

ההמרה מתכנות לפיתוח תוכנה היא נוהג נפוץ בתעשייה. זה עוזר לחברות לחסוך זמן וכסף על ידי העסקת מפתחים שיכולים להתמקד בכישורי הליבה שלהם במקום ללמוד מערכי כישורים חדשים.

תכנות הופך להיות מיומנות חיונית עבור אנשים בכל התעשיות. יותר ויותר אנשים הולכים לקראת תכנות, מכיוון שזו דרך מצוינת להרוויח כסף בזמן שהם עושים משהו שהם אוהבים.

השינוי הזה במקום העבודה הוביל לצורך בעוד מתכנתים שיוכלו לקחת על עצמם פרויקטים. זה יצר ביקוש עצום למתכנתים, מה שהוביל לצורך בשיטות חינוך וכלים טובים יותר להוראת שפות תכנות.

איזה מיומנויות נדרשות לצורך ההסבה?

על מנת להמיר מי שאינו מתכנת למתכנת, תצטרך ללמד אותם את המיומנויות הנדרשות לתכנות. מיומנויות אלו כוללות כתיבת קוד, איתור באגים בקוד והבנת אלגוריתמים.

קורס תכנות מוצע בדרך כלל תוך מספר שבועות והוא תוכנית אינטנסיבית המסייעת לאנשים ללמוד את הכישורים הדרושים לקריירה בפיתוח תוכנה. הקורס מלמד אותך על מדעי המחשב, הנדסת תוכנה ופיתוח אתרים עם הכשרה מעשית.

קורס זה ילמד אותך כיצד להפוך את הרעיונות שלך לקוד עבודה ולתכונות שניתן לפרוס בכל פלטפורמה. תלמד גם כיצד ליצור ולנהל פרויקטים באמצעות פלטפורמות פיתוח התוכנה הפופולריות כמו .NET, Java או Ruby on Rails.

חלק מהמיומנויות הנדרשות להמרה לתכנות כוללות:

  • כישורי פתרון בעיות
  • יכולות אנליטיות
  • מיומנויות חשיבה יצירתית
  • כישורי תקשורת
  • מיומנויות חשיבה ביקורתית
  • ניתוח והדמיה של נתונים
Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016