רכישת אופיס האם באמת שווה להשקיע בתוכנה מקורית?

תכנת אופיס למחשב הינה כלי עבודה אולטימטיבי החיוני לכל מי שעובד עימו ועליו. מדובר על תוכנה מאוד פופולארית אשר בעזרתה ניתן לבצע את כל המשימות הנדרשות לצרכי לימודים, עבודה ולשימושי בית שונים. יש חשיבות רבה לרכישת אופיס כתוכנה חוקית כי כל חלופה אחרת שאינה חוקית עלולה לגרום לנזקים רבים. חלקם ישירים ואחרים עקיפים. רכישה חוקית מאפשרת לבעלים לפעול בראש שקט כאשר הוא אף מקבל תמיכה קבועה לגבי כל מיני נושאים העולים על הפרק בעת העבודה.

חסרונות לתוכנה לא חוקית

החסרונות הרבים נמדדים במישורים שונים. ראשית, למקורית יש הגנת זכויות יוצרים וכל מי שמחזיק באחרת, לא חוקית עלול להיתבע ולשלם קנסות כבדים. תוכנה פרוצה מסוכנת לשימוש בגלל באגים שעלולים לצוץ בה. היא אינה מעודכנת ומתעדכנת, ולכן, יש מצב שהיא תשלח כמות גדולה של הודעות שגיאה, הקפצה מרובה של חלונות ועוד. כל אלו מפריעים לעבודה שוטפת ותקינה. בעיה אחרת, שעלולה להיות אף רצינית יותר, היא וירוסים אשר עלולים להיות שתולים בתוכנה. הם ותוכניות זדוניות המחוברות אליהן עלולים לפלוש למחשב ולגרום לו נזק בלתי הפיך.  

לקניית אופיס 2021 >>>

יתרון נוסף ברכישה מקוונת

ניתן כיום לרכוש את התוכנה און ליין באמצעות האתר של החברה המוכרת ולחסוך רבות בזמן, בטרחה מיותרת וגם בעלויות. האפשרות הזאת נוחה מכל וניתן לבצעה מכל מקום ובכל שעה באמצעות טלפון סלולארי, מחשב, טאבלט וכדומה. ניתן לגלוש באתר ולקבל מידע מקיף על התוכנה המוצעת כולל המפרט הצמוד אליה. ניתן לקבל גם הסברים טכניים מנציג שירות. מומלץ לרכוש אותה באתר בעל מוניטין המספק תוכנות מקצועיות וחוקיות עם קוד הפעלה בלעדי. כך, ניתן להבטיח שימוש מקצועי ויעיל. השירות כולל ייעוץ, סיוע בהתקנה, תמיכה וכיוצא בזה.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016