סרטוני תדמית – הנשק המנצח של העסק בתקופת הקורונה

סרטוני תדמית

תקופת הקורונה שינתה באופן משמעותי את אופן העבודה הארגוני והשיווקי לתקופה הקרובה ואולי אף לתמיד. יותר פגישות וישיבות מרחוק, עבודה מהבית, שירותי אונליין, שיווק מרחוק, וגם מעבר רחב יותר לדיגיטל.

שנת 2020 אמורה הייתה להראות אחרת אצל כולנו היו לנו ציפיות גדולות, תוכניות גרנדיוזיות וחלומות ששאפנו להגשים, אך שנת 2020 תיזכר באופן ודאי כשנת הקורונה. השינויים העצומים בהרגלי החיים, הצריכה והתקשורת, בעקבות וירוס קורונה, משפיעים כבר עכשיו בצורה עמוקה על הפעילות של כולנו. ונכון עוד צפויה לנו דרך ארוכה עד לחזרה מלאה לשגרה ולמרות הקושי ואי הודאות ארגונים ועסקים רבים ממשיכים לעבוד, לפתח, לייצר, למכור ולתת שירות. בעלי עסקים הבינו שכדי להישאר רלוונטים, יש לעמוד בסטנדרטים החדשים והעדכנים ביותר תוך שימוש בשיווק דיגיטלי חכם בכלים מתקדמים ולבצע כל מאמץ נדרש ויצירתי להגיע לקהלי היעד המתאימים למצב החדש.

מנגד גם הרגלי התוכן בקרב גולשים עברו שינוי והוא בא לידי ביטוי בעיקר בעלייה בכמות הסרטונים ותכני הווידאו אשר עולים לרשתות החברתיות. ובמקביל גם בנכונות של הצופים להקדיש יותר זמן לצפיה בסרטונים.

אז בימים של ריחוק חברתי, או בידוד אין דרך יצירתית ויעילה יותר מסרטוני תדמית להעביר מסרים זאת ההזדמנות שלכם לבנות נכס דיגיטלי שיביא לכם אלפי לקוחות מבלי לצאת מהבית.

סרטוני תדמית נחשבים כיום לאחת הדרכים היעילות והמהירות ביותר לשיווק של מוצר, שירות, עסק, ארגון, חברה, וכדומה. 90 אחוז מהעסקים ששיווקו את העסק בעזרת סרטוני תדמית מעידים שזאת השקעה כספית חיונית וחשובה לעסק המחזירה את עצמה במהירות. כמו כן חברת סיסקו ערכה מחקר ובו הגיעה למסקנה כי עד שנת 2021 למעלה מ 80% מכלל תעבורת התכנים ברשת, תהיה מבוססת על תכני וידאו. אין ספק כי משבר הקורונה האיץ את תהליך.

דווקא עכשיו בזמן שאנשים נמצאים זמן רב מול המסכים, בחיפוש אחרי מידע ברשת וברכישות אונליין, זה הזמן שלכם למשוך את תשומת ליבם של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, סרטוני וידאו יוצרים הפוגה ובעיקר מאפשרים לצופה לצאת מעולם המציאות ולו לרגע קצר ולדמיין את המתרחש בסרטון ויכולים להתחבר אליו.

השימוש במדיה דיגיטלית הוא זמין מאוד, פשוט לביצוע, ואינו יקר, מה שמאפשר העברה של מידע רב באופן יעיל ונגיש לכל צופה בכל עת ובכל מקום בעולם. סרטוני תדמית מתאימים לכל מטרה אם אתם משיקים מוצר או שירות מפתיע, פונים לקהל יעד חדש או פשוט מנסים לגייס משקיעים. אך בתקופה זו סרטוני התדמית משנים תדמית והופכים לעיקר. הפעם הסרטונים משמשים כבית העסק עצמו. הם נציגי המכירות, הם התמיכה הטכנית. הם צריכים להיות מפורטים יותר, ארוכים יותר, עם יותר מידע טכני ואינפורמטיבי.

אז נכון כי השקעה בשיווק בתקופת משבר כלל עולמי, יכולה להיות צעד נועז. אך סרטונים שיווקיים שהופצו בחודשים האחרונים זוכים לשיאי צפיות ברשתות החברתיות. מה שאומר כי יש גם לא מעט הזדמנויות עסקיות.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016