סרטון שיווקי

המטרה של כל  העסקים באשר הם זה לשווק את המוצרים והשירותים שלהם כדי שקהל הלקוחות הפוטנציאלי יבחר לרכוש את אותם מוצרים ושירותים דווקא מהם ולא מהמתחרים שלהם. לצורך קידום מכירות, עסקים פועלים בדרכים שיווקיות שונות אשר מטרתן להגיע לקהל יעד פוטנציאלי, כאשר בשנים האחרונות הנושא של סרטון שיווקי הפך להיות כלי מרכזי בטקטיקות שיווקיות של עסקים וארגונים רבים.

מה זה למעשה סרטון שיווקי

סרטון שיווקי הוא למעשה דרך פשוטה וקלילה להעביר בצורה יעילה ומדויקת מסר אותו רוצים שהלקוח הפוטנציאלי יקבל וייחשף אליו. הסרטון מאפשר להציג יתרונות וסיבות למה כדאי לבחור בעסק או שירות מסוים על פני המתחרה שלו וכל זאת בצורה נעימה וקלילה לצופה בסרטון. ניתן להפיץ אותו בשלל מקומות ובכך להיחשף בפני קהל לקוחות פוטנציאלים גדול ביותר עם מינימום השקעה.

היכן ניתן לפרסם סרטון שיווקי

סרטון שיווקי אותו מפיקים ניתן לפרסום בשלל דרכים כמו למשל:

  • אתר האינטרנט של בית העסק.
  • רשתות חברתיות.
  • דף נחיתה במידה ויש.
  • יוטיוב ופלטפורמות דומות.
  • ניוזלטר.

מה השלבים לצורך הפקת סרטון שיווקי

כדי להפיק סרטון נכון מבחינה שיווקית בדומה להפקת סרטוני תדמית לעסקים, חשוב לעשות זאת בצורה מתוכננת וחכמה וזאת כדי שהוא יוכל לדבר אל הצופים, לעורר בהם סקרנות ורצון לגלות עוד דברים על המוצר או השירות אותו הוא משווק. הסרטון צריך להיות קצר יחסית, הוא צריך להציף בעיה ולתת לה את הפתרון המתאים. בנוסף הסרטון חייב להניע לפעולה בצורה נכונה. לכן מאוד חשוב להתחיל דבר ראשון בלבחור מה רוצים לשווק לקהל, מה יהיה הקונספט של הסרטון, לאסוף חומרים מתאימים לצורך בניית תסריט מתאים וכמובן להגיע לתכלס שזה צילום של הסרטון ועריכה שלו כך שהוא יהיה מוכן לשימוש. 

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016