קידום אורגני בגוגל

אחת השיטות לקדם את האתר שלנו בגוגל היא על ידי קידום אורגני. שיטת קידום זאת דוגלת בקידום איכותי שאמנם דורש סבלנות, אבל בסופו של דבר הוא משתלם וזאת משום שהוא מוסיף המון לאתר, גם מבחינת הקידום וגם מבחינת נראות האתר והתכנים שנמצאים בו. אז כיצד ניתן לקדם לבד את האתר באמצעות קידום מסוג זה? כמה דרכים בהמשך.

קידום אורגני בגוגל

הזמנת תכני SEO – אחד המאפיינים קידום אורגני הוא תכני SEO. תכנים אלה הם תכנים המורכבים בעיקר ממאמרים שמכילים מילות חיפוש במינון יחסי לתוכן הקשורות לתחום בו אתם עוסקים. תכני SEO נכנסים בדרך כלל על ידי כותבים מקצועיים, אבל אם ניחנתם בכישרון כתיבה, תוכלו להזין עשרה מאמרים בחודש עם עצות וטיפים לקוראים ולהכנות מכך שגוגל יקדם את התכנים שלכם ואת האתר שלכם במידה ותזינו תוכן איכותי באתר.

שתילת קישורים – על מנת לקדם את האתר שלכם חשוב לשתול בו קישורים חיצוניים ופנימיים. אותם קישורים תפקידים לקשר את הגולש למוצרים באתר שלכם (וזאת בשתילת קישורים בתוך האתר) ואל האתר שלכם, וזאת כאשר מדובר שתכנים מחוץ לאתר. חשוב לדעת כיצד שותלים קישורים לאתר ובאתר וכיצד שותלים קישורים מתאימים. על מנת לעשות כן, ניתן ללמוד קידום אתרים בקורס מזורז, או ללמוד על קידום אתרים באינטרנט.

ביצוע אופטימיזציה לאתר – חשוב לבצע באתר שלכם אופטימיזציה. על מנת לעשות כן יש לבצע באתר מגוון שיפורים ביניהם:  בדיקת הכותרות של העמודים, בדיקת הביטויים באתר, הזנת תכנים עם מילות מפתח נכונות טובות בכל שבוע, ריכוז קישורים פנימיים וחיצוניים במקומות הנכונים, תגיות נכונות בעמודים נכונים, הזנת תמונות באיכות טובה ובגודל מתאים ועוד.

שמירה על אתר אינטרנט דינמי – חשוב שהאתר שלכם יהיה דינמי. שימו לב שהאתר שלכם משתנה, ויש בו עניין. חשוב לייצר בו תנועה על ידי הזנת תכנים, תמונות, חדשות באנרים משתנים, תגובות, שאלות ותשובות, כתיבת בלוגים ועוד.

קידום האתר – חשוב לקדם את האתר בכל זמן. בחרו בקידום אורגני או קידום ממומן והתמידו בו. בצורה זאת תוכלו לדאוג שהאתר שלכם ישמור על המקום שלו מול המתחרים.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016