מיניסייט לעסקים – כל מה שצריך לדעת

מיניסייט לעסקים

להקים אתר מושקע ויקר, לא כל אחד רוצה, לא כל אחד יכול. אבל נוכחות דיגיטלית נחוצה תמיד ולכן, הכירו את האתר הקומפקטי. אנו מדברים על מיניסייט לעסקים וכאן תמצאו כל מה שצריך לדעת על כך.

נוכחות דיגיטלית בעלות מאוד נוחה

מיני סייט לעסק יכול להתאים לעסקים גדולים ולעסקים קטנים גם יחד. זהו בעצם סוג של כרטיס ביקור עסקי, בעל עלות מאוד נוחה. הוא מהווה כרטיס ביקור לכל דבר, שאפשר להגדיר שליחה אוטומטית שלו, לכל לקוח שמתקשר אליכם לקבלת מידע או בירור פרטים.

אפשר למצוא אותו בגוגל

מיניסייט לעסקים הוא בעצם אתר קומפקטי, שכולל כל מה שצריך בשביל נוכחות דיגיטלית. בראש ובראשונה, חשוב לדעת כי מוצאים את האתר הזה בגוגל, כמו שמוצאים כל אתר אחר. ללקוחות שמחפשים מוצר או שירות שאתם מספקים לא באמת משנה שעלה לכם פחות, לפתח את האתר.

מאפשר ללקוחות להכיר אתכם יותר

לקוחות חדשים כמעט תמיד יחפשו עליכם מידע באינטרנט. מיניסייט לעסקים מאפשר לכם לספק להם את המידע העיקרי, בצורה שאתם רוצים. ניתן למתג את האתר הזה, לשלב תמונות, לוגו, פרטי יצירת קשר, עובדות מרכזיות. ניתן להוסיף המלצות של לקוחות, קישור לגלריה ולפייסבוק שלכם.

ניווט ישיר אליכם

מיניסייט של חברת גט מרקטינג מותאם במיוחד להצגה על גבי מסכים של טלפונים חכמים. והאמת היא שזה חכם מאוד כי מרבית האנשים כיום יגיעו אליכם דרך הטלפון החכם. ומה שעוד הגיוני וחכם זה לעזור ללקוחות החדשים להגיע אליכם. לכן, נהוג להטמיע בתוך מיניסייט לעסקים כפתור ניווט לעסק. לחיצה קטנה והלקוחות יקבלו את ההנחיות לגישה אליכם, בלי שום בעיות. כלומר, זהו אתר שמהווה ממשק ביניכם לבין הלקוח, גם אונליין וגם אופליין, בעולם האמיתי.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016