כתיבה שיווקית

פרסום בית העסק שלכם מצריך הרבה יותר ממחשבה על מוצר חדיש וייחודי, הרי לכל סטארטאפ מצליח יש גם פרסום נרחב ומוצלח, כזה שמצליח להעביר את המסר לקהל יעד גדול ורלוונטי. אם אתם מחפשים דרך בטוחה לפרסם את המוצר שלכם, כדאי לשכור שירותיו של קופירייטר יצירתי שעמל בכל עת על כתיבה שיווקית בכדי ליצור מסר קליט, שנון ויצירתי. המסר הוא זה שמושך את תשומת לבו של הגולש, משכנע אותו להמשיך לגלוש באתר וכתוצאה מכך הוא הופך להיות לקוח פוטנציאלי של המוצר שלכם. קופירייטר יוצר רעיונות הן עבור בתי עסק קטנים והן עבור בתי עסק גדולים ביצירת תוכן איכותי, יצירת קשר עם מקדמי אתרים וקידום האתר באמצעות מאמרי קידום בהם מוטמעות מילות מפתח מקדמות.

כתיבה שיווקית עם ערכיםstartup-594090_1280

כיום עם התפתחות המסר האינטראקטיבי שמוצג על מסך המחשב שלנו וכן על המסך הקטן של הטלפון הנייד, נראה כי רבים מאנשי העסקים חושבים שאין ערך למילה הכתובה, אך לא כך הדבר. גם ברשת האינטרנט יש שימוש בכתיבה שיווקית איכותית, היא זו שממלאת את דפי האינטרנט ובעצם יוצרת את המסר יחד עם האימג'ים שמושכים את תשומת לבו של הגולש. אומנם זו התמונה שמושכת אותו, אך בכדי שיצירת הקשר לא תימשך מספר שניות ספורות, אלא יותר מכמה דקות, לצד התמונה או הווידאו יש להשאיר מספר מילים עם מסר חד וישיר, שיגרום לגולש לנוע לפעולה.

חנות ווירטואלית?

לעיתים בעלי העסק חושבים כי הצגת המוצר בחנות הווירטואלית היא מספקת בכדי לעשות את יחסי הציבור, אך האמת לאמיתה שמעט אנשים יבחרו לרכוש מוצר רק מהצגת התמונה שלו באתר. לרוב, הם יבקשו לקרוא על המוצר, ירצו לקבל הסבר מפורט לפני שהם רוכשים "חתול בשק". כתיבה שיווקית הכרחית במיוחד כאשר מוכרים מוצרים דרך האינטרנט, התוכן לרוב הוא זה שישכנע את הגולש להבין כי הוא אכן זקוק למוצר, כל עוד התוכן יהיה איכותי ואמיתי, לא גיבוב של מילים לא קשורות שייראה כאילו מטרתן ליצור קידום מילות מפתח.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016