פרסום בלינקדאין

פרסום בלינקדאין, הוא אחד מהדרכים היותר מעניינים כדי לפרסם מוצרים מאוד מסוימים. מכיוון שרשת זו נועדה בעיקר לחברות ועסקים שלא כמו פייסבוק ואינסטגרם. היא נחשבת רשת מקצועית ומרשימה הרבה יותר ממקביליה.

מהו פרסום בלינקאדין?

פרסום בלינקדאין נועד לחברות מקצועיות והוא אינו מיועד לחובבנים או למוכרים פלאפונים ופרסום לק ג'ל וכיוצא בזה. זוהי רשת מאוד נחשבת בעולם המקצועי ועל כן, הפרסום בה צריך שיעשה בקפידה רבה ועדיף שיעשה על ידי איש מקצוע המבין בתחום זה.

ההשפעה של המדיה החברתית

על פי נתוני סטטיסטיקה, 76% מאוכלוסיית ארה"ב מחזיקה לפחות בפרופיל רשת חברתית אחד ועד 2020, צפוי מספר המשתמשים העולמיים במדיה החברתית להגיע ל – 2.95 מיליארד (650 מיליון כאלה מסין בלבד).

מבין פלטפורמות המדיה החברתית, פייסבוק היא ללא ספק הדומיננטית ביותר – נכון לסוף הרבעון השני של 2018 היו לפייסבוק כ – 2.23 מיליארד משתמשים פעילים ברחבי העולם (סטטיסטיקה).

מכשירים ניידים הפכו לפלטפורמה הדומיננטית לשימוש בפייסבוק – 68% מהזמן שמבלה בפייסבוק מקורו במכשירים ניידים. פלטפורמות מדיה חברתיות פופולריות אחרות לשיווק כוללות את WhatsApp WeChat, Instagram, Twitter LinkedIn , Pinterest, ו – YouTube.

כמה חשובה היא הרשת החברתית?

מבחינת שיווק בלינקדאין או באינטרנט בכלל, המדיה החברתית הופכת חשובה יותר ויותר. עם זאת, עסקים רבים אינם בטוחים אם חיבוק המדיה החברתית שיפר את חברתם, מכיוון שקשה לתאם בין פעילויות שיווק במדיה חברתית לבין מכירות מוגברות.

כמה משתמשים ברשתות החברתיות לפי גילים?

90% מהמבוגרים בגילאי 18 עד 29, משתמשים במדיה חברתית (לעומת 35% מהנשים מעל גיל 65). שליש מבני המילניום, מספרים כי המדיה החברתית היא הדרך המועדפת עליהם לתקשר עם עסקים.

84% מהמנכ"לים והסמנכ"לים אומרים שהם משתמשים במדיה חברתית כדי לעזור לעמצם לקבל החלטות רכישה.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016