קידום אורגני: לאיזה לקוחות זה לא מתאים

הקידום האורגני כבר מזמן נחשב לאחת הטכניקות המובילות בעולם הפרסום והשיווק באינטרנט. העובדה שבמשך כל כך הרבה שנים היא נחשבת לטכניקה מובילה בעולם הפרסום רק מחזקת את המוניטין של הקידום האורגני וכעת ניתן להבין יותר מתמיד מדוע לכל בעל עסק כיום המסיים לבנות את האתר שלו ומתחיל לחשוב על דרכים לשווק ולקדם אותו, מוצאת האופציה לקדם אותו אורגנית בגוגל.

הבעיה בתחום לרוב תהיה בתיאום הציפיות של חברת הקידום מול הלקוח, שכן חברות קידום אורגני רבות (לרבות מקדמים עצמאיים המתפרנסים מכמות קטנה של לקוחות שהם מקדמים) מעוניינים לקבל אליהם כל לקוח שרק מוכן לשלם להם, עד כדי כך שהם מבטיחים לו דברים שהם לא יכולים לקיים ותיאום הציפיות מול הלקוחות הופך זניח מה שגורם לכוויה אצל הלקוחות וחוסר ניצול של אחד הכוחות הפרסומיים המסיביים ביותר באינטרנט ובעולם הפרסום כיום. לא כל לקוח מתאים לו להשקיע בנקודת זמן מסוימת בקידום האורגני וכי כאשר נתקלים בלקוחות כאלה בשיחת היכרות צריך להמליץ לשקול שיטות קידום שונות.

רוצים לדעת האם קידום אורגני מתאים לכם?

האם קידום אורגני מתאים לעסק שלי?

האם קידום אורגני מתאים לעסק שלי?

ובכן הוא לא יתאים לכם אם אתם מהלקוחות הבאים:

  • לחוצים – אם אתם לחוצים כלכלית או לחוצים מטבעכם – קידום אורגני לא מתאים לכם. לא מעט נתקלנו בלקוחות שתוך כדי השיחה כבר הרגשנו כמה הם לחוצים והבנו שאחרי יומיים נקבל מהם שיחות כדי לדעת מה קורה עם הליך הקידום ומתי יהיו תוצאות. אותם לקוחות אכן התקשרו לאחר שבוע (ולא לאחר יומיים) ושאלו מתי כבר יהיו להם לקוחות ומיד הפסקנו לעבוד עמם כי ידענו לאן זה חותר. הליך הקידום האורגני הוא לטווח הארוך, אולם תוך כמה חודשים בדרך כלל ניתן להתחיל לקבל פירות ראשונים. כאשר הקידום יימצא בשיאו תוכלו ליהנות מפירות הקידום לטווח ארוך.
לחוצים? עזבו אותי באמש'כם SEO לא בשבילכם

לחוצים? עזבו אותי באמש'כם SEO זה לא בשבילכם

  • חסרי תקציב – הקידום האורגני המקצועי דורש עבודה רבה, החל מכתיבת תוכן לאתר ומחוצה לו, דרך יצירת שיתופי פעולה, אחזקת אתרי תמיכה, פרסום באתרים שונים, ביצוע אופטימיזציה on page ו- off page ועד איסוף וניתוח נתונים ושיפור ביצועים. אלה הולכים ומעמיקים יותר ככל שחברת הקידום עושה שימוש ביותר כלים לטובת קידום הלקוחות שלה. התקציב לקידום נע בדרך כלל סביב הכמה אלפי שקלים בחודש כדי לקבל תוצאות טובות ולכן אם אתם חסרי תקציב או בעלי תקציב פרסום נמוך – השקיעו אותו בטכניקות אחרות.
חסרי תקציב

קידום אורגני עם תוצאות דורש תקציב

  • מצפים לתוצאות כאן ועכשיו – כפי שאמרנו בסעיף הראשון – נחדד את הנושא של להיות לחוצים. אם אתם מצפים לתוצאות כאן ועכשיו או צריכים לקבל תוצאות כאן ועכשיו בשל ענייני תזרים – התחילו מטכניקת פרסום אחרת, לדוגמה פרסום ממומן.

>>> קראו קצת על עדכוני האלגוריתם של גוגל

לסיכום; טכניקת הקידום האורגני נחשבת לאחת היעילות והמניבות ביותר לטווח הארוך ומסייעת גם בשיפור המוניטין שלנו באינטרנט. לקוחות רבים לחוצים, בעלי תקציב פרסום נמוך או סתם כאלה המצפים לתוצאות מהירות – לא מתאים להם לעשות שימוש בטכניקת הקידום האורגני ועליהם לפנות לטכניקות פרסום נוספות. במידה ואתם מאותם לקוחות – עשו זאת. במידה ואתם רואים את עצמכם סבלניים ומעוניינים להשקיע באתר ובעסק שלכם לטווח הארוך כדי לקצור יותר פירות ורווחים – הקידום האורגני הוא עבורכם.

 

 

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016