כיצד להגדיל את מאגר הלקוחות הפוטנציאליים?

חייגן שיחות אוטומטי

הגדלת מאגר הלקוחות היא אחת מהמשימות המאתגרות ביותר אשר עמודות בפניו של כל בעל עסק. יצירת הקשר הראשוני עם הלקוח או הקמה של מאגר לקוחות דורשת עבודה רבה ולא תמיד מגיעה למצב שיא ההצלחה בקלות. כיום קיימים כלים אשר מסייעים לעסקים לבנות מאגרי לקוחות וליצור איתם קשר בקלות ועל ידי השקעת משאבים מינימליים.

הקמת מאגר לקוחות

אחד מכלי העבודה המוכרים ביותר הוא הקמה של מאגר לקוחות טלפוני ויצירת שיח ישיר ללקוח עם חייגן שיחות אוטומטי. הלקוחות מקבלים שיחה במענה אנושי או עם הודעה מוקלטת ואתם יכולים לעסוק בפעילות העסק השוטפת וקליטת הלקוחות החדשים.

פונים לקהל היעד של המוצר שלכם

על מנת להקים מאגר לקוחות בעל פוטנציאל אמיתי לעסק שלכם, אתם צריכים לערוך תהליך מיפוי לקוחות. למדו מהם תחומי העניין של הלקוחות שלכם כולל הסיבה בגינה הם ירצו לבחור בשירותים שלכם. על ידי הגדרות העבודה הללו אתם יכולים להתחיל לבחון מיהם אותם האנשים בהם אתם רוצים להתמקד בעת החיפוש אחר לקוחות חדשים. ניתן לפנות לקבוצה בעל משתנים דמוגרפיים זהים או תחומי עניין קרובים. כדי לשמור על מאגר לקוחות מדויק ככל האפשר בצעו הערכות מצב חוזרות וצרו לכם שגרת עבודה מאוד ברורה. כך תוכלו למקסם רווחים ולצמצם בהוצאות הפרסום והחיפוש אחר לקוחות חדשים לעסק שלכם.

מאגר הלקוחות- הלחם והחמאה שלכם

מאגר הלקוחות הוא לא סתם מאגר. מבחינת העסק שלכם מדובר במשאב חיים משמעותי מאוד. אם מאגר הלקוחות שלכם יורכב מקבוצת אנשים שלא באמת מעוניינים לרכוש את השירותים שאתם מציעים, אין טעם לאחזקתו ולתפעולו. הקו הדק שבין הצלחה עסקית לכישלון עובר בדיוק במקומות האלו. מן הצד השני, הפוטנציאל הגלום במאגר לקוחות רחב אך מאוד מדיוק למטרה הם עצום. את הכנסות החברה שלכם אתם יכולים להעלות בעשרות או מאות אחוזים אם תנהלו את מאגר הלקוחות בצורה רצינית. כמו כל אספקט של ניהול עסק גם בניהול לקוחות אתם נדרשים לביצוע הערכת סיכונים והשקעות, אך התמורה שתקבלו על כל החלטה נכונה היא עצומה.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016