שיפור מהירות אתר – למה זה חשוב?

כשאנחנו נכנסים לאתר אינטרנט, לא משנה אם זה אתר מכירות או כל אתר אחר, אחד הדברים שיכולים להשפיע עלינו אם להישאר באתר או לעזוב אותו, היא המהירות בה אנחנו יכולים לגלוש באתר. 

יש לנו הרבה פעמים נטייה לחשוב שהמהירות תלויה אך ורק בשאלה, קצב הגלישה של האינטרנט אצלנו בבית או במקום העבודה. זה לא מדויק לגמרי. יש לאתרי אינטרנט השפעה על מהירות הגלישה שלנו כשאנחנו גולשים בהם. ישנם אתרים שהגלישה בהם יכולה להיות מאוד איטית לעומת אתרים אחרים, יש לכך הסברים שונים, כפי שנוכל לראות מיד. 

חשוב להבהיר, שיפור מהירות אתר הוא דבר חשוב שצריך לעבוד כל הזמן, מאחר וזה חלק בלתי נפרד מחוויית הגלישה של הגולש. אנחנו צריכים למצוא את הדרך כיצד לשפר את החוויה של הגולשים כשהם נכנסים לאתר ועוברים מעמוד לעמוד, רוכשים מוצרים או שירותים ועוד. 

שיפור מהירות האתר יכול לעזור לנו גם למשוך אליו גולשים נוספים וגם להביא לידי כך שהוא יקודם במנוע החיפוש של גוגל, באופן שישרת את המטרה שלנו. 

מה הדברים שמשפיעים על המהירות ואיך ניתן לשפר אותם

ראשית, אנחנו צריכים לבחון את המערכת עליה מותקן האתר. אם המערכת יכולה להכיל כמות גדולה של גולשים, אז זה לא ישפיע על מהירות האתר. אם היא לא יכולה, אזי שאנחנו צריכים לבחון אופציה להתקין את האתר על מערכת חזקה יותר. 

שנית, הקבצים שמותקנים באתר, בין אם מדובר על קבצי תוכן או תמונות. אם מדובר בקבצים גדולים, טעינתם יכולה לקחת זמן. לכן חשוב לצמצם את הקובץ ולהשתמש אך ורק בקבצים קטנים. בצורה כזו נוכל לשפר באופן ניכר את מהירות האתר שלנו.

>אנשים חיפשו גם מידע מקצועי על קידום אתרים

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016