החשיבות של פיתוח אב טיפוס לאפליקציה

אם יש לכם רעיון נהדר לאפליקציה ואתם כבר ממש רוצים לפתח אותה, חסכתם לא מעט כסף שאתם רוצים להשקיע אותו על אפליקציה מדהימה שתרוץ חזק בשוק – הרי שכל מה שנותר לכם כעת הוא לפתח אב טיפוס לאפליקציה. רגע לפני שאתם רצים להשקיע עשרות אלפי שקלים ויותר בפיתוח אפליקציית החלומות שלכם חשוב לייצר הדמיה מוחשית, ריאליסטית ומקצועית של האפליקציה. כלומר פיתוח אב טיפוס שיהווה את הדגם הראשוני עם פונקציות שונות, ידמה את חוויית המשתמש, המעבר בין המסכים ודברים נוספים בתוך פיתוח האפליקציה שלכם.

מהם היתרונות והשימושים של פיתוח אב טיפוס לאפליקציה?

  • התרשמות ראשונית – ראשית תוכלו ליהנות מהתרשמות ראשונית מהצגת האפליקציה. תוכלו לחוש את חוויית המשתמש, לרשום לעצמכם הערות לשיפור ועוד.
  • גיוס משקיעים – תוכלו להשתמש בחוויה האמיתית ולהציג אותה למשקיעים ולא רק להשתמש בתמונות במצגת, מוקפאים או סרטוני מכירות מלאי מסרים שיווקיים שעשויים לגרום למשקיעים לקחת צעד אחורה. באמצעות הדמיה מוחשת של אפליקציית אב טיפוס תוכלו להציג להם את החוויה המלאה.
  • איתור תקלות – תוכלו לאתר תקלות שונות, באגים ובעיות נוספות שלא מתגלות בהכרח בשלב האפיון הראשוני.
  • קבלת חוות דעת מקהל ניסיוני – תוכלו להציע את השימוש באפליקציה לקהל ראשוני ניסיוני ומשם לקבל חוות דעת ולפתח את המערכת.
  • צפי לעלויות – תוכלו לבנות טבלת מחירים וצפי לעלויות הפיתוח של האפליקציה המלאה שלכם.
  • ועוד…

אולי כדאי לחסוך את העלויות של האב טיפוס?

אפליקציה היא מוצר שלוקח זמן לפתח והיא לא זולה במיוחד לפיתוח שלה. על כן חשוב מאוד לדאוג לאב טיפוס ראשוני שמציג לנו את אפשרויות השימוש באפליקציה, המסכים השונים, האפשרויות ועוד. לאחר ההוצאה לאור של האפליקציה אתם עשויים להיקלע ללא מעט תקלות, זאת בנוסף לבעיות בשימוש, בתשלומים ועוד. אלה יעלו לכם הרבה יותר מבחינה כלכלית ומבחינת המוניטין שלכם ולכן יהיה עדיף לגלות אותם בשלב מוקדם, בשלב האב טיפוס.

למידע נוסף הכנסו לאתר – https://www.shtibel.com/.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016