פתחתם חנות וירטואלית? מזל טוב. מה הצעדים הבאים שאתם צריכים לעשות?

עולם החנויות הוירטואליות משגשג וזה לא משהו שקשה לשים לב אליו. כמעט כל חנות פיזית במקבילה בוחנת אפשרות לבניית חנות וירטואלית שבה היא מוכרת את הסחורה שלה, יש כאלה שיש להם רק חנויות אונליין ולא חנות פיזית ויש אפילו בעלי עסקים שסגרו את החנות הפיזית שלהם ועבור למכור רק בחנות וירטואלית. מקרים כמו אלה, לצד הפריחה הגדולה של תחום הווקומרס ואתרי מסחר ענקיים שכולנו מכירים ושהם מגדילים מדי שנה את המכירות שלהם עוזרים לנו להבין מהו הפוטנציאל הקיים בחנות וירטואלית. אז אם גם אתם פתחתם חנות וירטואלית חשוב מאוד שתדעו שיש עוד דברים לעשות. כפי שבחנות פיזית לא מספיק פשוט לפתוח חנות, גם בחנות וירטואלית יש צעדים שאתם צריכים לעשות לאחר פתיחת החנות על מנת שתוכלו למכור בהיקפים שתואמית את היעדים שלכם ואף מעבר לכך.

אז מה בדיוק צריך לעשות לאחר שפתחתם את החנות הוירטאולית?

קודם כל אתם צריכים לגרום לכך שהגולשים ימצאו את החנות הוירטואלית שלכם. הגולשים מחפשים כל דבר כמעט בעזרת גוגל, מה שאומר שאתם צריכים לעשות קידום אורגני, אחרת הגולשים שיחפשו מוצרים כמו שאתם מוכרים בחנות האונליין שלכם, יגיעו למתחרים שעושים בעצמם קידום אורגני. 

בנוסף, אתם צריכים לדאוג לכל העיניין הלוגיסטי. זה אומר השילוח והאספקה ללקוחות שלכם של מוצרים שהם רכשו באתר שלכם. בנוסף לכך אתם צריכים לדאוג לנהל את המלאי שלכם בצורה מאורגנת ונוחה שתתממשק גם עם האתר ובכל רגע נתון תוכלו לדעת מהו המלא הקיים על מנת שהוא יעודכן גם בחנות הוירטואלית. 

עוד דבר נוסף שאתם צריכים לעשות לאחר שפתחתם חנות וירטואלית, זה לחשוב קדימה ולהכין תכנית שתעזור לכם להגדיל בהמשך את הרכישה באתר. אתם יכולים לעשות זאת על ידי פרסומים שיופיעו ללקוחות שביקרו אצלכם באתר או שרכשו. אפשר לעשות זאת באמצעות כלים שיודעים לעקוב אחר מי שרכש אצלכם או ביקר באתר ועל ידי כך לעשות לו פרסום רימרקטינג.

קראו על קידום אתרי מסחר >>>

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016