איך כותבים פלייר בצורה טובה?

אם אתם בעלי עסק או שיש לכם מוצר שאתם רוצים לפרסם, או אפילו יוזמה מעניינת – חשוב שתדעו כיצד אפשר לנסח פלייר בצורה טובה.

פלייר שאתם מחלקים או תולים, עליו להיות מושך וברור. בפלייר אתם משקיעים סכום כסף בעיקר בעת עיצובו והדפסתו בבית דפוס, ולכן עליו להיות פלייר מעולה!

אז כיצד מתחילים לכתוב? כמה טיפים בהמשך.

חשבו על רעיון מיוחד – לפי שאתם מתחילים לכתוב את הפלייר חשבו על רעיון מיוחד שיתאים גם לניסוח וגם לעיצוב הפלייר. החליטו מה אתם רוצים שיהיה האימג' בפלייר ומה יהיה כתוב בו. בכך לא תתפזרו ותוכלו להתמקד יותר ביצירת הפלייר.

נסו לקבל השראה – קבלו השראה מפליירים שישנם ברשת. בחיפוש בגוגל תוכלו לראות תמונות של מגוון פליירים בנושאים שונים, ובכך להבין כיצד אתם יכולים לפרסם את הפלייר שלכם.

כותרת מושכת – השקיעו מחשבה בכותרת מושכת. כיום אנשים מקבלים פליירים בכל יום, כאשר היחס לא תמיד ניתן לפלייר שהם מקבלים, ולכן חשוב לשמור על מקוריות בכותרת ולדאוג שהיא תהיה מושכת במיוחד.

היו תמציתיים – בכתיבת הפלייר חשוב להיות תמציתיים, וזאת כדי לא להתיש את הקורא. כתבו כותרת ראשית שמכריזה על השירות, או על בעיה שאתם יכולים לפתור באמצעות השירות שלכם, נסחו כותרת משנה שמסבירה מהו השירות או המוצר, ולאחר מכן סכמו את הפלייר בכמה יתרונות של המוצר או השירות שלכם ובפרטים הנחוצים ליצירת קשר

היו רהוטים – חשוב שהפלייר שלכם ינוסח בצורה רהוטה ולכן מומלץ לקבל את שירותם של כותבי תוכן המומחים בניסוח פליירים. כאשר הפלייר שלכם מנוסח בצורה טובה, הוא איכותי יותר, מעביר את המסרים בצורה טובה, ונחשב בעיני הלקוח לרציני יותר.

בחירת בית דפוס – בחרו בית דפוס איכותי להדפסת הפלייר שיוכל לסייע לכם גם בעיצוב שלו. פלייר טוב הוא כזה המעוצב בצורה מושכת ומודפס על דף שהוא יחסית איכותי. עוד חשוב לשים לב כי בית הדפוס מדפיס לכם את כלל העותקים שאתם צריכים בזמן, ומקפיד על איכות תוך כדי עבודה.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016