ניהול עמודי פייסבוק

ניהול עמוד פייסבוק טוב ונכון מסיבות רבות. לא כל חברה יודעת כיצד לנהל את דף הפייסבוק העסקי שלה בצורה נאותה ומכובדת. כדי לעשות זאת בצורה הטובה ביותר, עליכם לקרוא מאמר חשוב זה, אשר ייתן לכם טיפים מעניינים בנושא.

ניהול עמודי פייסבוק

ניהול עמודי פייסבוק הוא עניין שצריך לתת עליו את הדעת. רבים מבעלי העסקים מנהלים את חשבון הפייסבוק שלהם בצורה שלומיאלית, כזו שלא מתאימה להיראות בפיד של מיליוני גולשים.

חברה שרוצה לעשות זאת בצורה נכונה, אנחנו ממליצים לה להיות קשובה לרחשי הזמן, אשר מבשרים מעת ועת על בואה של תכונה חדשה בעולם הפרסום. חברת פרסום איכותית, תדע לקדם אתכם באמצעות הכלים החדשים ביותר הקיימים בשוק.

החשיבות שיש לפרסום עסקים בפייסבוק

לפייסבוק, יש כעת מעל 2.23 מיליארד משתמשים פעילים מדי חודש. וכבעלי עסקים קטנים ומנהלי מותגים, יש סיכוי טוב מאוד שתוכלו להגיע ולהתחבר לקהל היעד שלכם דרך פייסבוק.

מכיוון שהדברים ממשיכים להשתנות באופן קבוע עם פייסבוק ואלגוריתם שלה, תצטרכו חברה מקצועית או משרד פרסום אינטרנטי, כאלה שחיים את עולם הפרסום, כדי שתוכלו באמצעותם לפרסם את החברה או את המותג שלכם.

גדלים ושטחי פרסום בפייסבוק

על פי פייסבוק, תמונת השער שלכם מוצגת בגדלים שונים בשולחן העבודה ובסמארטפונים – רוחב 820 פיקסלים בגובה 312 פיקסלים בשולחן העבודה ו- 640 פיקסלים ברוחב בגובה 360 פיקסלים בסמארטפונים. 

אם אתם רוצים להשתמש בתמונה אחת שעובדת די טוב גם בשולחן העבודה וגם בנייד, גיליתי שנראה שהרוחב 820 פיקסלים בגובה 462 פיקסלים הוא הטוב ביותר. כמובן שניסוי ותהייה יעזרו לכם מאוד, כך שתוכלו להתאים את המודעה הייחודית שלכם, בדיוק לעמוד או לאתר שבו תרצו להציג אותו.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016