האם פייסבוק, אינסטגרם וכו' נחשבים לבנק תמונות

אין ספק כי המדיות החברתיות השונות נחשבות לאחד התחומים החמים ביותר בשנים האחרונות. כמעט לכל אדם בארץ ובעולם, ישנו פרופיל פרטי בפייסבוק, באינסטגרם או בכל מדיה אחרת. אנשים נהנים לפרסם את התמונות שלהם, בין אם מדובר על סלפי מביך ובין אם מדובר על תמונות נוף שונות שצולמו תוך כדי טיול בחו"ל, חופשה באילת או כל אירוע אחר. מדובר בסופו של דבר על כמות עצומה של תמונות שונות, המגיעות במגוון עצום של נושאים ותחומים שונים. עם זאת, חשוב להבין כי כל מי שזקוק לתמונה לאתר שלו או לעמוד העסקי שלו למשל, לא יכול להשתמש בתמונה שפורסמה באחת הרשתות החברתיות (קראו על כך בבלוג פיננסים). יש לזכור כי קיים נושא חשוב שנקרא זכויות יוצרים, כך שגניבה של תמונה עלולה להסתכם בתביעה לא נעימה במיוחד. לכן אם יש צורך בתמונה, עדיף להיכנס לבנק תמונות מסודר ומקצועי, על מנת להימנע מכל אי נעימות עתידית.

למה עדיף להשתמש בבנק תמונות במקום בתמונות שמפורסמות ברשת?

כאמור, אחת הסיבות העיקריות לשימוש בבנק תמונות, היא הצורך להימנע מתביעה משפטית. הרי איזה עסק ירצה להסתכן בתביעה מיותרת, כאשר ניתן למצוא ברשת מגוון עצום של מאגרי תמונות שונים, שחלקם מציע תמונות חינמיות או חודש ניסיון חינם וכדומה? כמו כן, חשוב לזכור כי מי שיגנוב תמונה שפורסמה ברשת חברתית, צפוי לא רק לתביעה משפטית אלא גם לשיימינג שללא ספק ישפיע על המוניטין של העסק ועל אחוז המכירות. לכן עדיף לשמור על המוניטין שלכם ללא רבב, ופשוט להשתמש בשירותיו של בנק תמונות איכותי ומקצועי. נקודה חשובה נוספת שכדאי לזכור, היא שתמונות שתמצאו בבנק תמונות יהיו תמיד באיכות גבוהה, כך שניתן יהיה להשתמש בהם לכל מטרה. לעומת זאת, תמונה שנלקחה מתוך מדיה חברתית, עלולה להיות באיכות ירודה, דבר שיעניק מראה פחות מקצועי לאתר שלכם.

לסיכום, כל מי שזקוק לתמונות איכותיות ומקצועיות (כמו בלינק הזה) לצורכי העסק שלו, מומלץ לו להשתמש בתמונות שנלקחו מתוך בנק תמונות מוכר ואיכותי. תמונות מסוג זה יהיו איכותיות יותר, מקצועיות יותר והכי חשוב- הן אינן מוגנות בזכויות יוצרים.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016