שיווק בפייסבוק – איך תדע אם זה מתאים לעסק שלך?

לפני שרצים על מנת ליצור את הדף העסקי בפייסבוק צריכים להבין את המטרות של העסק טרם שמתקדמים. הדבר הזה חשוב ממש כמו תוכנית עסקית אשר איתה מגדירים את המטרות ואת האפשרויות להשגת כל אחת מאלה על ידי השימוש בפלטפורמה החברתית הכי חזקה נכון להיום.

שיווק בפייסבוק יכול להיות דבר מאוד אפקטיבי שמביא לשירות יותר טוב ללקוחות, למקום שבו הם יכולים תמיד להיות מעודכנים וגם דרך שאיתה חושפים מבצעים חדשים. רק צריכים להבין האם כל זה אכן מתאים.

שיווק בפייסבוק

משווקים לפי סוג העסק

יש עסק שמוכר גופי תאורה ועסק שהוא משרד של עריכת דין. האם עבור כל אחד מאלה יהיה הכי נכון לשווק באותו המיקום, או שלכל אחד מאלה יש את המקום שלו הכי עדיף מבחינה שיווקית? הדעות יכולות להיות בעלות נימוקים מקצועיים לכאן ולכאן, אבל בסופו של דבר אומדן אחוזי ההצלחה של כל קמפיין שיווקי הוא כזה אשר תלוי במידה רבה ביכולת המקצועית הגבוהה של מפרסם שמגיע עם היכרות מעמיקה עם השיווק ברשת החברתית לעומת השיווק בגוגל, אם על ידי קידום ממומן או על ידי קידום אורגני. באופן די מובחן יכולים לראות את ההצלחה של עסקים מסוג מסוים בפלטפורמה אחת על פני האחרת, שגם תלויה באיכות של המפרסמים.

מבררים לעומק מה סוג הקהל

לכל עסק ישנם סוגים שונים של קהלים. יש עסק של מוצרי יודאיקה שלו יש קהל דתי-חרדי ויש עסק של שיעורי עזר לבעלי עיכוב התפתחותי שלו יש קהל של משפחות להם יש ילדים במצבים דומים. כל אחד מאלה מצריך עבודה שהיא נכונה עבור אותו קהל כאשר המגזר הדתי חרדי יעדיף קבוצה סגורה שבה רק הם יכולים להעלות דיונים בנושאים הרלבנטיים.

גם עבור הקבוצה של ילדים בעלי עיכוב התפתחותי צריכה להיות פלטפורמה אשר מאפשרת להורים להרגיש כי יש להם מקום שבו הם יכולים לקבל שירות ולשאול שאלות חשובות מבלי להיות חשופים. בירור של סוג הקהל יסייע להביא את הפתרון הכי יעיל, אם על ידי קבוצה בפייסבוק ואם על ידי פתיחה של דף עסקי רגיל.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016