שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי הוא שימוש באינטרנט, במכשירים ניידים, במדיה חברתית , במנועי חיפוש וערוצים אחרים כדי להגיע לצרכנים. ישנם כמה דרגים לעשות זאת ועליהם, נרצה להביא במאמר מקיף זה וכמובן, נבדוק מהו שיווק דיגיטלי נכון.

שיווק דיגיטלי

ישנם מומחי רשת ושיווק, הרואים בשיווק דיגיטלי דבר חדש לחלוטין הדורש דרך חדשה לפנות ללקוחות ודרכים חדשות להבין כיצד לקוחות מתנהגים בהשוואה לשיווק מסורתי.

ככל שחולפות להם השנים, יותר ויותר חברות עוברות לשווק את מוצריהם ושירותם דרך הערוץ הדיגיטלי. הם לא סתם עושים זאת, שכן הוא רואים בדיגיטל דרך מצוינת להעביר את המסרים הקולעים ביותר והנכונים ביותר.

הבנת שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי מכוון לפלח ספציפי של בסיס הלקוחות והוא אינטראקטיבי מאוד. השיווק הדיגיטלי נמצא במגמת עלייה וכולל מודעות לתוצאות חיפוש, מודעות דוא"ל וציוצים מקודמים – בעצם, כל דבר שמשלב שיווק עם משוב לקוחות או אינטראקציה דו כיוונית בין החברה ללקוח.

שיווק באינטרנט ושיווק דיגיטלי

שיווק באינטרנט שונה משיווק דיגיטלי. שיווק באינטרנט הוא פרסום על ידי משרד פרסום שהוא אך ורק באינטרנט, ואילו שיווק דיגיטלי, יכול להתקיים באמצעות מכשירים ניידים, בפלטפורמת פרסום ברכבת התחתית, במשחקי וידאו או באמצעות אפליקציית סמארטפון.

ערוצי שיווק דיגיטלי

שיווק באתרים:

אתר אינטרנט הוא מרכז הפעילות של כל פעילויות השיווק הדיגיטלי. לבד מכך, זה ערוץ חזק מאוד, אבל זה גם המדיום הדרוש לביצוע מגוון קמפיינים שיווקיים מקוונים. אתר צריך לייצג מותג, מוצר ושירות בצורה ברורה ובלתי נשכחת. הוא צריך להיות מהיר, ידידותי לנייד וקל לשימוש.

פרסום של תשלום לקליק (PPC)

פרסום PPC מאפשר למשווקים להגיע למשתמשי אינטרנט במספר פלטפורמות דיגיטליות באמצעות מודעות בתשלום. משווקים יכולים להקים קמפיינים של PPC בגוגל, בינג, לינקדאין, טוויטר, פינטרסט או פייסבוק ולהציג את המודעות בפני אנשים המחפשים מונחים הקשורים למוצריהם.

קמפיינים מסוג PPC, יכולים לפלח משתמשים על פי המאפיינים הדמוגרפיים שלהם (כגון לפי גיל או מין), או אפילו למקד את תחומי העניין או המיקום הספציפיים שלהם. פלטפורמות ה- PPC הפופולריות ביותר הן מודעות Google ו- Facebook.

למידע נוסף פנו אלינו – MIXOOM שיווק דיגיטלי לעסקים.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016