פתרונות מחשוב לעסק קטן וגדול

עסקים קטנים וגדולים כאחד מחויבים היום בתשתיות מחשוב ותקשורת שאי אפשר בלעדיהן. זה יכול להיות עסק של שני אנשים וזה יכול להיות עסק שיש בו עשרו אנשים ומעלה. הגודל אינו משנה את אופי התשתיות והמחשוב אלא רק את הפריסה שלו ואת המספר של מכשירים ויכולת נשיאה וקיבולת או נפח התקשורת שעוברת בתשתיות אלה. אין כמעט עסק שעובד ללא מחשוב, אפילו לא בחקלאות, ולכן פתרונות מחשוב חייבים למפות את העסק והצרכים שלו ולספק לו פתרונות מחשוב מדויקים לגודל שלו ולתפקודו. לאחר מכן, חלק משירותי המחשוב יש לתת תמיכה ושירותי תיקון ומעבדה, כמו גם הדרכה ומתן מענה לבעיות שונות שמתעוררות במהלך היום יום.

פתרונות מחשוב לעסק

אילו פתרונות מחשוב צריך עסק?

  • המחשבים שלכם כולל מידע רב ויכולות תפעוליות שנחוצות לעסק במשרד או בייצור. לכן, חומרה ותוכנה הם הפתרונות הראשונים שיש לדום בהם. כך תוכלו לקבל את המערך האופטימלי שנחוץ לכל עסק – מספר מחשבים וציוד היקפי נכון.
  • תוכנות מידע וניהול – בין אן זו אדמיניסטרציה, תוכנת שירות וניהול לקוחות, תיקי מטופלים, מחשבי ייצור והנהלת חשבונות, כולם חייבים להיות מתואמים וקשורים יחד באינטגרציה של מחשוב לעסק.
  • אבטחת מידע – כל שירותי אבטחת המידע שנחוצים לעסק, הן מחוץ לעסק פנימה והן בין המשרדים השונים. יש לוודא שלא יזלוג מידע מכאן לכאן ולא יפרצו לכם למחשבים. חלק מזה נעשה בעזרת אחסון בענן מאובטח שהוא מחויב המציאות.
  • אחסון ענן – כדי לעבוד על תוכנות שונות גם לא מהמחשב בעסק כדאי שיהיה מחשוב ענן שדרכו אפשר להיכנס לתוכנות השונות ולנהל את העסק גם מהבית וממקומות אחרים. זהו חלק בלתי נפרד משירותי המחשוב שתקבלו, מאובטחים בקפדנות כמובן.
  • תקשורת נתונים – תקשורת הנתונים עוברת בין המחשבים בעסק ובין העסק למחשבים שונים כמו חברת אשראי, בנק ורשויות המדינה. צריך לוודא שהתקשורת תהיה תקינה ומאובטחת.
  • טלפוניה – היום הטלפונים עוברים דרך קווים מאובטחים ואפילו דרך האינטרנט כאשר מדובר בשיחות וישיבות ועידה עם עמיתים ולקוחות בארץ ובחו"ל. זהו העידן החדש שמחייב פתרונות משחוב גם לניהול כזה מרחוק.
  • תמיכה טכנית – מחשבים חייבים לקבל כל הזמן מענה ופתרונות לבעיות ולתקלות שונות ותמיכה טכנית היא חלק בלתי נפרד מהשירות.
Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016