בניית אתרי וורדפרס

בניית אתרי וורדפרס היא אתגר גדול עבור כל מפתח אתרים. לא משנה אם אתה מתחיל או מומחה, אתה יכול להשתמש בטיפים הבאים כדי לבנות את אתר הוורדפרס שלך ללא בעיות.

וורדפרס היא אחת ממערכות ה-CMS הנפוצות ביותר בעולם. זוהי פלטפורמה שקיימת מאז 2003 והפכה להיות אחת מפלטפורמות פיתוח האינטרנט הפופולריות ביותר. פלטפורמת וורדפרס היא בקוד פתוח ומאפשרת למפתחים ליצור ערכות נושא מותאמות אישית, תוספים ותוספות שיכולות לשמש מיליוני אתרים ברחבי העולם. אלה חיוניים לכל עסק מכיוון שהם מאפשרים למבקרים באתר להתאים אישית את החוויה שלהם באתר אחד.

אל לנו לחשוב שאתרי וורדפרס הם סטטיים וחסרי תכונות. ניתן לשפר אותם עם ערכות נושא מותאמות אישית ותוספים שיכולים לגרום להם להיראות מקצועיים ואטרקטיביים יותר עבור המבקרים. זה נכון גם לעסקים קטנים וגם לתאגידים גדולים שרוצים להגדיל את הכנסותיהם על ידי הגדלת איכות המוצרים או השירותים שלהם.

איך בונים אתר בוורדפרס?

וורדפרס היא תוכנת CMS פופולרית. עם זאת, זה יכול להיות קשה לבנות אתר עם תוכנה זו. אתרי וורדפרס הם מקור תוכן נפוץ עבור עסקים רבים. עם זאת, הם יכולים להיות קצת מסובכים לבנות. בקורס זה נסקור את בניית אתרי וורדפרס מאפס באמצעות תוספים שונים.

וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן פופולרית מאוד ומערכת ניהול התוכן הנפוצה ביותר. לוורדפרס יש מערכת אקולוגית גדולה של תוספים ונושאים שניתן להשתמש בהם לבניית אתרים, בלוגים, חנויות מסחר אלקטרוני וכו'. תוספי התוכנה הפופולריים והחזקים ביותר כוללים את WordPress עצמה ו-JetPack, ערכת נושא מהיר ו-Themeforest. תוספי תוכנה אלו משמשים לעיצוב ועיצוב תוכן אתרים, כמו גם לאיסוף תוכן שנוצר על ידי משתמשים מאתרים אחרים אשר מאוחסנים לאחר מכן במסד הנתונים. 

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016