היתרונות של קידום אורגני עבור עסקים בתחילת דרכם

היתרונות של קידום אורגני

כמו כל עסק שנמצא בשלבי הקמה ראשונים, גם העסק שלכם צריך שיווק ופרסום שיעזרו לו לצמוח. המטרה של פעולות אלו היא רב שלבית: בהתחלה, המטרה היא לייצר כמה שיותר חשיפה ולהגיע לקבוצה גדולה ככל הניתן, של גולשים שנכנסים לאתר. בהמשך, המאמצים מתחילים לשאת פרי והמטרה העיקרית היא לשמר את התוצאות שהושגו.  עבור בעליהם של עסקים חדשים, היכולת למצוא את הדרך הנכונה ללכת בה, דורשת עבודה של מקצוענים בתחום קידום האתרים.

קידום אתרים אורגני הוא ריצה למרחקים ארוכים

תכנית קידום מפורטת שלוקחת בחשבון את מאפייני העסק ושל קהל היעד שלו ומציגה פעולות ברורות שניתן לבצע, הלקוחות מהשטח – משמע, קידום אתרים אורגני – היא כמו ריצת מרתון. היא לוקחת זמן והשקעה רבים, הן ברמת התכנון והמחקר הראשוניים הדרושים כדי להתניע אותה – והן מבחינת התקופה המינימלית וה"שקטה", שבה עדיין לא רואים עלייה משמעותית במיקומים בגוגל.

סבלנות היא שם המשחק: לקידום בגוגל שהוא אמיתי ומושפע מאיכות התוכן ומעבודה מקצועית ומדויקת, ישנם יתרונות עצומים על פני כל שיטת קידום אחרת – במיוחד עבור עסקים חדשים שמעוניינים להחזיק מעמד, לצמוח ולהתקדם במשך שנים.

מהם היתרונות של קידום אורגני על פני ממומן עבור עסקים חדשים?

זה נכון שקידום ממומן נותן "פוש" שיכול להיות יעיל ורלוונטי בתחילת הדרך והוא לחלוטין עשוי להוות מקפצה, לעסקים חדשים לחלוטין שצריכים להראות את עצמם לראשונה בעולם האינטרנטי ולייצר חשיפה גבוהה בתוך זמן קצר. עם זאת, קידום אתרים אורגני הוא הדרך היחידה לבסס את הנוכחות הזאת, להתייצב מבחינת מיקומים בסולם התוצאות של גוגל ולתפוס מקום של כבוד בין מתחרים חזקים, באותו הענף העסקי.

מסיבה זו, קידום ממומן למרות יעילותו, נותן מענה זמני וקצר והוא לא יכול לעשות את העבודה הנושאת את התוצאות ארוכות הטווח, כמו קידום אורגני. ניתן לשלב בין השניים בתחילת תהליך הקידום, אך בסופו של דבר פעולות שיווקיות שיעזרו לביסוס הדומיננטיות של האתר – לא יכולות להיות תלויות רק בקליקים על מודעות פרסומיות.

יש לזכור, שהמטרה בקידום האתר בגוגל היא להגדיל את כמות המכירות, נתון שהוכח כמושפע בצורה ישירה מזמן השהייה של הגולשים באתר. המשמעות היא, שאי אפשר להימנע מהשקעה ניכרת בנראות האתר, בשיפור מתמיד של חווית המשתמש, ביצירת חווית גלישה מצוינת – לרבות חשיבה מעמיקה על כל כפתור וכפתור באתר – ובעיקר בתוכן איכותי, שמהווים ביחד את החבילה שאותה קידום אורגני שבאמת נושא פירות, למעשה "מוכר" ללקוח.

חשוב לעבוד עם אנשי מקצוע ולבנות אסטרטגייה מדויקת לשיווק העסק

לטווח הארוך, חשוב למצוא את האיזון הנכון בין השיווק והפרסום לבין ביצוע השינויים בתוך האתר, כלומר העלאת תכנים חדשים כמו טקסטים בבלוג, עדכון מוצרים – אם באתר קיימת חנות אינטרנטית – ושילוב תכנים ויזואליים מעניינים, כמו סרטונים ביוטיוב ותמונות שמתחדשות באופן תדיר. חברת אתרים מקצועית תדע כיצד למצוא את התמהיל הנכון לעסק שלכם, זה שבאמת יצעיד אותו קדימה, "יבנה" אותו בהדרגה ובבטחון ויהפוך אותו לחזק בעולם הדיגיטלי, גם אל מול מתחרים וותיקים וחזקים נוספים.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016